Quote from Berit Bengtson on 1 February 2011, 14:31Kolla upp så att du får garanti på Cervelon, de har rykte om sig att spricka.
Annars är båda bra ramar, köp den som funkar bäst för dig och som du tycker är snyggast.Men blir det Cervelon tycker jag att du bör byta hjul, en såpass bra ram förtjänar rikt
Kolla upp så att du får garanti på Cervelon, de har rykte om sig att spricka.
Annars är båda bra ramar, köp den som funkar bäst för dig och som du tycker är snyggast.
Men blir det Cervelon tycker jag att du bör byta hjul, en såpass bra ram förtjänar rikt
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 17:34jag skulle rösta på Cervelon, den kostar över 40 ny och då jag själv har en Cervelo RS vilken är nästan en likadan ram, kan jag säga att det är en mycket bra cykel...
Jag fick den rätt inställd i butiken och de valde storlek åt mig, sen dess har jag bara
jag skulle rösta på Cervelon, den kostar över 40 ny och då jag själv har en Cervelo RS vilken är nästan en likadan ram, kan jag säga att det är en mycket bra cykel...
Jag fick den rätt inställd i butiken och de valde storlek åt mig, sen dess har jag bara
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 17:40Vad har Göran sagt?
Vad har Göran sagt?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 18:52Kollade på en 2010 scott addict R2 hos en handlare idag . Såg fin ut tills jag såg att gaffeln var skrapad troligtvis av en annan cykel:(
Så nu är det ev en r2 scott eller en tarmac sl2 båda 2011 som gäller för mig. Det som gör att jag tvekar på scotten
Kollade på en 2010 scott addict R2 hos en handlare idag . Såg fin ut tills jag såg att gaffeln var skrapad troligtvis av en annan cykel:(
Så nu är det ev en r2 scott eller en tarmac sl2 båda 2011 som gäller för mig. Det som gör att jag tvekar på scotten
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:47hur lång är du mats?
har precis köpt en Cube 58 med.
hur lång är du mats?
har precis köpt en Cube 58 med.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 12:33179cm 87cm i grenen
179cm 87cm i grenen
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 14:36ok då förstår jag att den blir för liten.
Var själv på väg att köpa exakt den cykeln som du nästan köpte.
Hittade sen en beggad betydligt billigare agree gtc race.
ok då förstår jag att den blir för liten.
Var själv på väg att köpa exakt den cykeln som du nästan köpte.
Hittade sen en beggad betydligt billigare agree gtc race.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 16:15Nej den var för stor. Kändes som en ocean mellan styre o sadel.
Nej den var för stor. Kändes som en ocean mellan styre o sadel.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 19:40Såklart! skrev fel. (#)
Såklart! skrev fel. (#)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 February 2011, 20:04Cykelmagneten i Falkenberg!
Jag är nöjd med det de gav... Cykeln är perfekt inställd och jag är mycket nöjd. Stort utbud av cyklar (Wilier, Colnago, Scott, typ). Visst är det långt, men man kan ju alltid kolla runt på deras hemsida först - och ringa, som
Cykelmagneten i Falkenberg!
Jag är nöjd med det de gav... Cykeln är perfekt inställd och jag är mycket nöjd. Stort utbud av cyklar (Wilier, Colnago, Scott, typ). Visst är det långt, men man kan ju alltid kolla runt på deras hemsida först - och ringa, som