Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa erfarenhet av FB.
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har bara varit på Funbeat i ett par veckor och att lägga upp träningsrundor och mäta dem har varit jättebra. Men det roligaste av allt är stämningen i forumet. Jag läser ofta också forum som avhandlar fotboll, politik och business och där blir det all

Låt mej gissa, du är inte med på "Så fungerar Funbeat"-forumet va? 😉

Men jag håller absolut med dej, på det stora hela är FB bland de mest sympatiska forum man kan tänka sej. Jag vill gärna tro att det är den jämna fördelningen män/kvinnor och unga/gaml

Det var ju ett riktigt uppmuntrande inlägg att läsa Pelle! Mer sånt behövs nog.. åsså ett hett tips.. läs inte för mycket nu bara.. är rädd att din bild av FB kan ändras!

Edit.. he he.. samtidigt Peter.. men samma tanke ser jag 😉

Peter - jag tänkte lägga till en mening om löpning för att hamna på "rätt" forumtråd - men det kändes bara konstruerat...men är det så det ska va så kommer här en fråga:

Jag tränar för ett millopp i augusti, men ska springa en femma i juni som också är g

Jag tycker ditt inlägg i mattråden var den bästa på FB idag Pelle!

*fniss* Jag tror att Peter försökte säga att vi inte alltid är så goda vänner, inte att du var på fel ställe 😉

träningen är ganska lika för de distanser så du behöver inte ändra något speciellt. Försöka bara ha en bra variation mellan distans och intervaller samt kanske lite styrka (framförallt bålstyrka)

Ja det är som Denize säger, jag syftade på att debattens vågor gick ganska höga i just det forumet förra veckan. Tack.

Aha, den diskussionen får jag leta upp! Eller kanske bättre jag låter bli och bevarar mina illusioner...

Tack för mat-berömet Maria!

Neeeej, titta inte! Det är så roligt när någon är glad 🙂

12