Quote from Guest on 5 February 2012, 11:32Det är det jag undrar över. Just nu springer jag iofs inne på bandet, men tänker mig att snart ge mig ut i naturen, och vill ju helst inte ha tlf i handen.
Vad har ni för erfarenheter? Sämst? Bäst? Varför?
Det är det jag undrar över. Just nu springer jag iofs inne på bandet, men tänker mig att snart ge mig ut i naturen, och vill ju helst inte ha tlf i handen.
Vad har ni för erfarenheter? Sämst? Bäst? Varför?
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 11:42Jag köpte en beg iPod på Blocket för några hundralappar. På det viset vinner du flera saker:
* Du får en mycket mindre enhet att bära på när du är ute
* Du slipper att utsätta din mycket dyrare iPhone för risken att bli skadad om du faller eller tappar
Jag köpte en beg iPod på Blocket för några hundralappar. På det viset vinner du flera saker:
* Du får en mycket mindre enhet att bära på när du är ute
* Du slipper att utsätta din mycket dyrare iPhone för risken att bli skadad om du faller eller tappar
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 11:52Tack för ditt svar 🙂
Och jo, jag vill använda gps funktionen i tlf när jag springer, jag har en iPod och den har ju , precis som du säger, ingen sådan funktion. Jag ska köpa mig en pulsklocka vad det lider, men tänkte vänta lite. Då ska jag använda iP
Tack för ditt svar 🙂
Och jo, jag vill använda gps funktionen i tlf när jag springer, jag har en iPod och den har ju , precis som du säger, ingen sådan funktion. Jag ska köpa mig en pulsklocka vad det lider, men tänkte vänta lite. Då ska jag använda iP
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 12:04Jag kör med samma fodral som jag hade till min iphone 3G. Nu använder jag Siri till musiken vilket gör att jag kan ha telefonen under vindjackan. Det verkar tyvärr som att det bildas lite fukt/kondens oavsett. jag funderar på att hitta någon alternativ lö
Jag kör med samma fodral som jag hade till min iphone 3G. Nu använder jag Siri till musiken vilket gör att jag kan ha telefonen under vindjackan. Det verkar tyvärr som att det bildas lite fukt/kondens oavsett. jag funderar på att hitta någon alternativ lö
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 20:20Vanlig enliters fryspåse med påsklämma, bluetoothlurar/headset. Kastas ner i valfri ficka eller vätskeryggsäck. På korta turer sommartid då varken vätska eller fickor är med blir det svårarare. Men man kan ju alltid undvika kortare rundor...
Vanlig enliters fryspåse med påsklämma, bluetoothlurar/headset. Kastas ner i valfri ficka eller vätskeryggsäck. På korta turer sommartid då varken vätska eller fickor är med blir det svårarare. Men man kan ju alltid undvika kortare rundor...
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 19:42Vad menar du med att du använde siri när du springer, kan man fjärrstyra musiken med kommando?
Vad menar du med att du använde siri när du springer, kan man fjärrstyra musiken med kommando?
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 06:40Jag brukar ha Iphonen i fickan på tightsen eller i midjeväskan. Är det blött ute har jag en plastpåse runt.
Jag har en Belkin DUALFIT som jag använde ett tag.
http://iphoneguiden.se/test-bilkin-dualfit-iphone-4-fast-vid-dig/
Den skulle vara bra enligt
Jag brukar ha Iphonen i fickan på tightsen eller i midjeväskan. Är det blött ute har jag en plastpåse runt.
Jag har en Belkin DUALFIT som jag använde ett tag.
http://iphoneguiden.se/test-bilkin-dualfit-iphone-4-fast-vid-dig/
Den skulle vara bra enligt
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 10:05Jag använder Belkin dualfit på sommaren och trivs jättebra med det, iphonen liksom bara sitter där på armen utan att skumpa runt (som i fickor). Nu på vintern slänger jag i iphonen i fickan på lager 3 jackan, det fungerar helt okej men som sagt skumpar de
Jag använder Belkin dualfit på sommaren och trivs jättebra med det, iphonen liksom bara sitter där på armen utan att skumpa runt (som i fickor). Nu på vintern slänger jag i iphonen i fickan på lager 3 jackan, det fungerar helt okej men som sagt skumpar de