Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBästa löpar-appen?
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte att jag skulle ladda ner en löpar-app till min iphone. Är det någon som har något tips på en som är bra? Eller något jag absolut inte bör ladda ner?
I första hand vill jag ha funktionerna sträcka sträcka och kilometertid. Men fler roliga features ä

endomondo

på min iphone fungerade den bäst, runkeeper klarade inte skog å hus lika bra då gpsen vart knäpp..

endomodno är också gratis!

runkeeper pro

har 4.0.1 uppdatering då funkar den kanon
så har den en mass kanonfunkioner för t ex intervall
bra stöd för mp3-spelaren

Run pacecalc är den appen jag använt mest av alla.
Edit: oj. Nu läste jag din fråga ordentligt. Trodde bara du ville ha tips på kuliga löprelaterade apps. Sorry.

Endomodo har jag missat, måste genast kollas upp.
Maria - tips på roliga löpar-appar är aldrig fel 🙂

Jag har kört runkeeper free som jag varit väldigt nöjd med men av någon anledning så hittar den ingen gps signal längre...
Har därför testat Runastic som funkat klockrent och ger mer info än runkeeper free. Runastic är också gratis

@ Ben
Jag hade samma problem med runkeeper efter jag uppdaterade iphonen. I mitt fall var det att jag av någon anledning förbjudit runkeeper från att använda gps:en. Man får nollställa inställningarna för vilka program som får accessa den och sen funkade

Tack för tipset! Misstänkte att det hade med uppdateringen att göra.

Har kört med runkeeper ett tag o det har fungerat väldigt bra, tills för ett par dagar sen. Får testa att installera om den o se om det hjälper...
Trist när det blir så

Jag använder mig av nike+gps, ligger kvar sen jag använde mig av nike+iPod förut. Tycker den funkar bra.