Quote from Charlotte Skoglund on 22 May 2011, 18:30om du kommer att köra själv tycker jag att du kan ha flaskor därbak....men så fort man kör tillsammans med andra rekomenderar jag inte dessa, har sett allt för många flaskor åka ur dessa hållare......jäkligt lätt att köra på för de bakomvarande... då är d
om du kommer att köra själv tycker jag att du kan ha flaskor därbak....men så fort man kör tillsammans med andra rekomenderar jag inte dessa, har sett allt för många flaskor åka ur dessa hållare......jäkligt lätt att köra på för de bakomvarande... då är d
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 21:43Jag märkte inte av några problem med att fylla flaskor vid någon depå i fjol.
Jag märkte inte av några problem med att fylla flaskor vid någon depå i fjol.
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2011, 21:45Provmonterade den där hållaren för två extra flaskor som fäst bak i sadelrälsen. En gummisnodd fäst i flaskhåller och upp runt flaskans pip borde hålla den på plats.
Men! Rôva tar ju emot flaskorna bak. Skulle vilja ha dom ca 1 cm längre bak...
Provmonterade den där hållaren för två extra flaskor som fäst bak i sadelrälsen. En gummisnodd fäst i flaskhåller och upp runt flaskans pip borde hålla den på plats.
Men! Rôva tar ju emot flaskorna bak. Skulle vilja ha dom ca 1 cm längre bak...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 11:28Inga direkta problem att fylla flaskorna, men vissa stopp är det långt att gå från där man kan ställa cykeln till själva påfyllningen.
Tror det var Jönköping som jag tyckte var lite jobbigt i fjor..Ett alternativ är att köra kamelbak och 2 flaskor. Då
Inga direkta problem att fylla flaskorna, men vissa stopp är det långt att gå från där man kan ställa cykeln till själva påfyllningen.
Tror det var Jönköping som jag tyckte var lite jobbigt i fjor..
Ett alternativ är att köra kamelbak och 2 flaskor. Då
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 12:41eller så stannar man på macken.
eller så stannar man på macken.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 14:23Flaskhållare bakom sadeln funkar bra, tyngdpunkten blir lite skum men man vänjer sig.
För att de inte ska trilla ur (gäller endast fulla flaskor) kan man sätta ihop dem med ett snöre/lite tejp/ett gummiband.
När de andra flaskorna är urdruckna byter man
Flaskhållare bakom sadeln funkar bra, tyngdpunkten blir lite skum men man vänjer sig.
För att de inte ska trilla ur (gäller endast fulla flaskor) kan man sätta ihop dem med ett snöre/lite tejp/ett gummiband.
När de andra flaskorna är urdruckna byter man
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:50Varför ligger det tappade flaskor genom Gränna?
Varför ligger det tappade flaskor genom Gränna?
Quote from Rasmus Olsson on 23 May 2011, 16:08Därför att det är polska gatstensläggare som har lagt gatstenen. Hela jag fortsatte vibrera flera kilometer efter det tagit slut.
Därför att det är polska gatstensläggare som har lagt gatstenen. Hela jag fortsatte vibrera flera kilometer efter det tagit slut.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 16:10Tycker det ligger flaskor lite här och där på alla tävlingar jag är på.
Tycker det ligger flaskor lite här och där på alla tävlingar jag är på.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 16:18Inte på cykeltävlingar eftersom man får böter.
Inte på cykeltävlingar eftersom man får böter.