Quote from Guest on 2 May 2015, 16:55Hej. Av olika anledningar så kommer det mest bli löpbands-löpning ett tag framöver (trots att jag älskar utomhuslöpning) och önskar nu tips på en bra sko för just löpbandet?
Jenny
Hej. Av olika anledningar så kommer det mest bli löpbands-löpning ett tag framöver (trots att jag älskar utomhuslöpning) och önskar nu tips på en bra sko för just löpbandet?
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 May 2015, 17:05Så tunn som möjligt
Så tunn som möjligt
Quote from Funbeat user on 2 May 2015, 18:36Håller med Jörgen. Använder mina tävlingsskor på löpbandet, med litet drop och ganska tunna sulor.
Håller med Jörgen. Använder mina tävlingsskor på löpbandet, med litet drop och ganska tunna sulor.
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 08:12Har sprungit de senaste tre vintrarna med typ ínomhusgympingskor, rejält dämpade asics. Har funkat bra för mej. Har också sprungit med ett par avlagda utomhuslöpskor som jag rengjort. Funkar bra det med, ger mer asfaltskänsla, kombinerat med 1-1.5 inklin
Har sprungit de senaste tre vintrarna med typ ínomhusgympingskor, rejält dämpade asics. Har funkat bra för mej. Har också sprungit med ett par avlagda utomhuslöpskor som jag rengjort. Funkar bra det med, ger mer asfaltskänsla, kombinerat med 1-1.5 inklin
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 19:23Jag kör enligt samma princip som för uteskor, dvs lätta skor för intervaller och snabbdistans.
Råkar man ha tjockare skor och bara skall nöta distans eller långpass så funkar de utmärkt i lägre farter.
Jag kör enligt samma princip som för uteskor, dvs lätta skor för intervaller och snabbdistans.
Råkar man ha tjockare skor och bara skall nöta distans eller långpass så funkar de utmärkt i lägre farter.
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 21:37Tusen tack för svar allihopa ????
Tusen tack för svar allihopa ????