Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 07:36Jag har sett hur det har gått med avkavlade kanttrådsdäck. Det är därför Cyklisterna har gått tillbaka till tubdäck.
Hur var det med blåbären efter Tjernobyl?
Jag har sett hur det har gått med avkavlade kanttrådsdäck. Det är därför Cyklisterna har gått tillbaka till tubdäck.
Hur var det med blåbären efter Tjernobyl?
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 08:21Hej Anders.
Det där är en svår fråga.
Det beror på vad du vill ha ut av din slang. Lätt, hållbar mm mm.Jag tycker att Continental, Supersonic är en bra slang. Främst för att den tar liten plats och är relativt lätt med sina 50g.
Vittoria EVO funkar o
Hej Anders.
Det där är en svår fråga.
Det beror på vad du vill ha ut av din slang. Lätt, hållbar mm mm.
Jag tycker att Continental, Supersonic är en bra slang. Främst för att den tar liten plats och är relativt lätt med sina 50g.
Vittoria EVO funkar o
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 08:22Att den håller luften till mål?
Att den håller luften till mål?
Quote from Berit Bengtson on 18 February 2009, 10:18Visst är det så att latex-slangar ger lågt rullmotstånd,
lägre tom än de ömtåliga lättvikts-butylslangarna
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Slangtest_rullmotst%C3%A5nd_-_Tour_11_2006.jpgMen samtidigt faller mkt riktigt trycket snab
Visst är det så att latex-slangar ger lågt rullmotstånd,
lägre tom än de ömtåliga lättvikts-butylslangarna
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Slangtest_rullmotst%C3%A5nd_-_Tour_11_2006.jpg
Men samtidigt faller mkt riktigt trycket snab