Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningBästa tiden att motionssimma?
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja, ärligt talat finns det inga tider då man får vara ensam i badhuset.

Tidiga morgnar: Folk som simmar innan jobbet, samt av någon störd anledning en väldig massa pensionärer som känner att de måste gå upp snortidigt och simma, trots att de har hela da

Berätta inte det här för nån men Tibblebadet i Täby har lunchsim varje dag 11:30-12:30 då de öppnar upp hela 50m bassängen för motionssim och ofta kan man få hela snabbsimbanan för sig själv efter att ha skvätt ner tanterna som simmat ryggsim där då man k

Med "egen" 25m bassäng på jobbet så tycker jag det är trångt när det är fler än 5.
Jag är inte alls bortskämd.
Får se hur många är där nu efter lunch.

Jag simmar också rätt ofta i Tibblebadet. Lunchsimmet som är över hela 50-bassängen har alltid gott om plats. Ännu bättre är att stanna kvar lite efteråt då det visserligen bara ska vara två 25-banor till motion, men då har ju i gengäld de flesta gått där

Jag behöver ju egentligen inte bry mig sådär värst mycket eftersom det sällan är så där mycket folk över huvud taget i veckorna... men man blir ju fort bortskämd så just nu räknar jag TRE personer på en dubbelbana som TRÅNGT! (H)

Håller med Elin A.
Där jag simmar - två olika - Forsgrenska och Högdalen öppnar 6.30 och där är det ett visst tryck -> ca 7. Jag simmar 6.30 4 ggr i veckan och första halvtimmen är det mer folk, men när jag simmat min timme är det väldigt väldigt glest!

12