Quote from Funbeat user on 19 January 2007, 07:32Hoppas att jag inte behöver vinka till någon idag...VILKEN TRÄNINGSVÄRK!!!
Började med armhävningar och situps igår...;)Om man vill träna upp skinkmusklerna ska man väl sitta ned o jobba tungt,spinning,?
Hoppas att jag inte behöver vinka till någon idag...VILKEN TRÄNINGSVÄRK!!!
Började med armhävningar och situps igår...;)
Om man vill träna upp skinkmusklerna ska man väl sitta ned o jobba tungt,spinning,?
Quote from Lena O on 19 January 2007, 08:31:O)
Träningsvärk är skön ... jag skulle simma några längder igår efter spinningen men badet var stängt för allmänheten 🙁Det beror på vad du menar med träner upp; Bygger upp eller bli starkare (inte alltid samma sak).
:O)
Träningsvärk är skön ... jag skulle simma några längder igår efter spinningen men badet var stängt för allmänheten 🙁
Det beror på vad du menar med träner upp; Bygger upp eller bli starkare (inte alltid samma sak).
Quote from Funbeat user on 19 January 2007, 18:31Eftersom jag har kommit igång nu,efter skada ,så tänkte jag på att bygga lite muskler...:-)
Eftersom jag har kommit igång nu,efter skada ,så tänkte jag på att bygga lite muskler...:-)
Quote from Lena O on 19 January 2007, 21:06jahaa .... in i gymmet med dig ... tillsammans med de stora grabbarna 😉
jahaa .... in i gymmet med dig ... tillsammans med de stora grabbarna 😉