Quote from Guest on 30 May 2011, 10:05Har precis kommit över en babyjogger, en äldre modell av Performance. När jag testade den upptäckte jag att den drog snett åt höger. Framhjulet är ju avtagbart, så jag meckade lite med det och försökte hålla det helt rakt när jag spände fast det, men det
Har precis kommit över en babyjogger, en äldre modell av Performance. När jag testade den upptäckte jag att den drog snett åt höger. Framhjulet är ju avtagbart, så jag meckade lite med det och försökte hålla det helt rakt när jag spände fast det, men det
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:15Ingen aning hur din ser ut, men på min Chariot så är infästningen av hjulet justerbar för att hantera denna situation (man flyttar fästena lite). Att hålla det rakt när man spänner fast det känns svårt, och ett ganska obelastat framhjul bör knappast helle
Ingen aning hur din ser ut, men på min Chariot så är infästningen av hjulet justerbar för att hantera denna situation (man flyttar fästena lite). Att hålla det rakt när man spänner fast det känns svårt, och ett ganska obelastat framhjul bör knappast helle
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 12:08Vi hade en lite enklare löpvagn, men på den fick man försöka se till att hålla hjulet rakt när man klämde fast det. Hundraprocentigt rakt är naturligtvis svårt att få till, men något sånär, så att det inte direkt störde var inte så svårt. På utförn när ma
Vi hade en lite enklare löpvagn, men på den fick man försöka se till att hålla hjulet rakt när man klämde fast det. Hundraprocentigt rakt är naturligtvis svårt att få till, men något sånär, så att det inte direkt störde var inte så svårt. På utförn när ma