Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det här är ett gemensamt träningspass som äger rum på tisdag kväll 9 augusti 2011 kl 18:30

Tillbaka på jobbet efter semestern och redan trött på inkorgen? Eller bara sugen på en social löprunda efter jobbet? Lagom lugnt och lämpligt som sistapass inför M

Den där biten ingår i min hem-från-jobbet-runda som jag kört några gånger från N:a Stationsgatan till Nacka. Ut på Djurgården brukar jag då ha kommit upp i sådär 20km så just den miljön är starkt förknippad med sköna runners-high 🙂
Ska försöka hinna dit

Helt djävla otroligt....!?
Grattis till alla er där inne i storstaden som har en Backlöpare som serverar sådant här godis till er...å på en vardag..?????
Jag ger elva poäng av tio för hela paketet med presentation å upplägg...KANON.

😀

PS. Kan tyvärr inte komma. DS.

Passar finfint in i min träningsplan 🙂 ska försöka hänga på.

Oh! För ett år sen så, men nu! Har verkligen inte formen! Men verkar toppen!

hade varit kul men ska träna triatlon på djurgården! jag ska hålla utkik efter flera av denna pass....

HA det så ROLIGT!!!

Kanske, kanske. Om min hals blir bra till imorgon och om jag känner att jag kan avvara den tiden.

Bra initiativ Mikael! (t+)

Det där med "Ingen blir avhängd-löfte" låter så bra...

När jag orkar ta tag i mitt liv (träningsdelen av det) ska jag banne mig bli tillräckligt snabb för att vara en av de där långsammaste som slipper bli avhängd!

*suktar*

Men... Det finns ju redan ett trevligt pass imorgon med mycket backträning i Ursvik. (H:)

12