Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 19:41Jag kommer att hänga med. Tar mig in ifrån Södertälje, men skall nog kunna komma till Karlaplan 18:30. Låter som ett himla skoj pass.
Jag kommer att hänga med. Tar mig in ifrån Södertälje, men skall nog kunna komma till Karlaplan 18:30. Låter som ett himla skoj pass.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 12:54Säger som någon ovan, guldpoäng för upplägg och presentation!
Säger som någon ovan, guldpoäng för upplägg och presentation!
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 12:56men minuspoäng för bristande koordination med SMHI 🙂
men minuspoäng för bristande koordination med SMHI 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 13:06När det gäller vädret så förlitar jag mig på norrmännen som spår att det kommer att vara uppehåll i duggandet fran 18:00 ca. Den andra vädertjänsten säger dock endast 0.1 mm regn i timmen. Blir det så, så lär det ju knappt märkas. Oroa er inte.
När det gäller vädret så förlitar jag mig på norrmännen som spår att det kommer att vara uppehåll i duggandet fran 18:00 ca. Den andra vädertjänsten säger dock endast 0.1 mm regn i timmen. Blir det så, så lär det ju knappt märkas. Oroa er inte.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 14:40Låter som ett kanonpass och jag ska försöka hinna in. Enligt SL så är det 18.31 vid Karlaplan som gäller om jag kan komma ifrån.
Låter som ett kanonpass och jag ska försöka hinna in. Enligt SL så är det 18.31 vid Karlaplan som gäller om jag kan komma ifrån.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 14:44Då väntar vi 5 min extra.
För de som kommer med T-banan och inte är bekanta med Karlaplan så spelar det ingen roll vilken uppgång man tar. Vi kommer att springa förbi den på Vallhallavägen ändå.
Jag har tel 0733833870 om det skulle vara någon ytterliga
Då väntar vi 5 min extra.
För de som kommer med T-banan och inte är bekanta med Karlaplan så spelar det ingen roll vilken uppgång man tar. Vi kommer att springa förbi den på Vallhallavägen ändå.
Jag har tel 0733833870 om det skulle vara någon ytterliga
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 00:04Tack Mikael som ordnade detta pass. Och tack alla som var med. Jag hade ett mycket trevligt kvällspass. Sällan har en öl smakat så gott.
Tack Mikael som ordnade detta pass. Och tack alla som var med. Jag hade ett mycket trevligt kvällspass. Sällan har en öl smakat så gott.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 09:47aha - låter som kanon pass! tänkte på er när jag var djurgården & körde triathlon pass igår kväll!
Jag måste haka på någon gång,,,,
aha - låter som kanon pass! tänkte på er när jag var djurgården & körde triathlon pass igår kväll!
Jag måste haka på någon gång,,,,