Quote from Charlotte Skoglund on 15 August 2011, 10:19går faktiskt bra att vrida på huvudet även om man har backspegel.
går faktiskt bra att vrida på huvudet även om man har backspegel.
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 10:29Fast då ska väl backspegeln sitta där bak så du ser framåt
Fast då ska väl backspegeln sitta där bak så du ser framåt
Quote from Charlotte Skoglund on 15 August 2011, 10:42bara för att den går att använda måste man inte använda den jämnt
men jag tycker personligen att den underlättar för mig då jag cyklar, tycker du inte det behöver du inte använda den.
bara för att den går att använda måste man inte använda den jämnt
men jag tycker personligen att den underlättar för mig då jag cyklar, tycker du inte det behöver du inte använda den.
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 10:52Kalle, jag bara skojar ju!
Kalle, jag bara skojar ju!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:08Men BusBruse där.
"Vid motvind eller när man kör lite snabbare så hör man inte några bilar "
Därför har jag inga problem med detta. Kör inte fort och aldrig i dåligt väder;)
Men helt seriöst så varför inte en kamera. Linsen placerar man på lämplig plat
Men BusBruse där.
"Vid motvind eller när man kör lite snabbare så hör man inte några bilar "
Därför har jag inga problem med detta. Kör inte fort och aldrig i dåligt väder;)
Men helt seriöst så varför inte en kamera. Linsen placerar man på lämplig plat
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 11:18Kamera vore nåt att kunna visa uppför polisen över alla bilbusar... Fast att köra på en cyklist bakifrån, slå till han, kasta iväg cykeln och sen smita från olycksplatsen, ansåg inte polisen var ett brott att beivra.
Kamera vore nåt att kunna visa uppför polisen över alla bilbusar... Fast att köra på en cyklist bakifrån, slå till han, kasta iväg cykeln och sen smita från olycksplatsen, ansåg inte polisen var ett brott att beivra.
Quote from Charlotte Skoglund on 15 August 2011, 11:19🙂
hmm hade samma tanke på triatlon eller tempo...med en liten skärm rakt ner mellan pinnarna sedan är det bara att trampa.
blir väl en sådan lösning till nästa års sverigetempo kanske 😉
🙂
hmm hade samma tanke på triatlon eller tempo...med en liten skärm rakt ner mellan pinnarna sedan är det bara att trampa.
blir väl en sådan lösning till nästa års sverigetempo kanske 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:18Med sådan kamera och skärm lågt placerad hade man kunnat lägga huvudet på tempopinnarna och satt pegs på framhjulet och hållt där. Inga problem med nackmuskulaturen längre och sjukt aero.
...om man skippar pegsen på framhjulet och kör lite Obree stil.
Med sådan kamera och skärm lågt placerad hade man kunnat lägga huvudet på tempopinnarna och satt pegs på framhjulet och hållt där. Inga problem med nackmuskulaturen längre och sjukt aero.
...om man skippar pegsen på framhjulet och kör lite Obree stil.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 21:52http://www.cerevellum.com/
finns redan produkt för att se bakåt och även ha videobevis på en ev påkörning... hmm.. inga fel... bra utveckling ..
finns redan produkt för att se bakåt och även ha videobevis på en ev påkörning... hmm.. inga fel... bra utveckling ..
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 22:24Sorry P.
Inte lätt att vara först nu för tiden 😉Förstod inte riktigt vad Ant+ var till för.
Sorry P.
Inte lätt att vara först nu för tiden 😉
Förstod inte riktigt vad Ant+ var till för.