Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 23:31Buss känns mjukare på nåt sätt. Eller? 🙂
Buss känns mjukare på nåt sätt. Eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 10:22Mja. Mjukheten tror jag är en smaksak. Jag tycker inte att det är någon större skillnad i mjukhet mellan tåg och buss. Fördelen med tåg är att du kan resa på dig och gå lite fram och tillbaka och så är det inte lika trångt för benen och till nästa passage
Mja. Mjukheten tror jag är en smaksak. Jag tycker inte att det är någon större skillnad i mjukhet mellan tåg och buss. Fördelen med tåg är att du kan resa på dig och gå lite fram och tillbaka och så är det inte lika trångt för benen och till nästa passage
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 15:53Tja, jag kom för min del fram till att Swebus bussar var bekvämare än att åka Kustpilen upp till Sthm, trots mer benutrymme, för några år sedan iaf ... numera undviker jag tåg oftast.
Tja, jag kom för min del fram till att Swebus bussar var bekvämare än att åka Kustpilen upp till Sthm, trots mer benutrymme, för några år sedan iaf ... numera undviker jag tåg oftast.
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 20:46Lycka till i morgon, allihop! (t+)
Lycka till i morgon, allihop! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 11:02Tack!
Tre timmar till start och just nu har jag inte lust att springa alls ... 🙁
Tack!
Tre timmar till start och just nu har jag inte lust att springa alls ... 🙁