Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 20:39...och du Jennie! Jag önskar att jag hade brorsans träningsgener. Men tyvärr inte. 😉
...och du Jennie! Jag önskar att jag hade brorsans träningsgener. Men tyvärr inte. 😉
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 21:33Jag är som sagt helt ny på det här med löpning... Men det känns lätt att bara sticka ut och springa, behövs inte så mycket planering. Skönt att få en liten stund för sig själv oxå 🙂
Min plan är att ta det lätt och försiktigt i början så suget efter mer
Jag är som sagt helt ny på det här med löpning... Men det känns lätt att bara sticka ut och springa, behövs inte så mycket planering. Skönt att få en liten stund för sig själv oxå 🙂
Min plan är att ta det lätt och försiktigt i början så suget efter mer
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 12:20Hej,
Är det någon som känner till höjdvariationen på banan? Var är uppför/nerförsbackarna? Är det en väldigt platt bana mm? Om någon sprungit loppet innan och har en banprofil så får ni jättegärna lägga upp den.
/Lisa
Hej,
Är det någon som känner till höjdvariationen på banan? Var är uppför/nerförsbackarna? Är det en väldigt platt bana mm? Om någon sprungit loppet innan och har en banprofil så får ni jättegärna lägga upp den.
/Lisa
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 15:36Tror inte att det är så stora höjdskillnader alls, utan att den är väldigt flack. Tyvärr så är kartan över banan väldigt svår att se, eftersom de har lagt upp en skärmbild på en redan sprungen runda. Man kan inte zooma in och se gator mm. Har inte sprungi
Tror inte att det är så stora höjdskillnader alls, utan att den är väldigt flack. Tyvärr så är kartan över banan väldigt svår att se, eftersom de har lagt upp en skärmbild på en redan sprungen runda. Man kan inte zooma in och se gator mm. Har inte sprungi
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 16:21Ser ut som samma som förra året och i så fall är den mycket flack med ett undantag. Undantaget är vändpunkten vid ca 3 resp ca 11 km. Om jag kommer ihåg rätt var det en rejält brant uppförsbacke där men för övrigt är det flackt.
Ser ut som samma som förra året och i så fall är den mycket flack med ett undantag. Undantaget är vändpunkten vid ca 3 resp ca 11 km. Om jag kommer ihåg rätt var det en rejält brant uppförsbacke där men för övrigt är det flackt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 21:17tack för svaren, skönt att höra att banan är ganska platt och att backen kommer tidigt.
tack för svaren, skönt att höra att banan är ganska platt och att backen kommer tidigt.