Quote from Guest on 25 June 2012, 09:14Är det någon som provat träna i bambukläder? Låter som merinoull på beskrivningen och det gillar jag verkligen..
"Kläder av bambu har 3-4 gånger så hög absorptionsförmåga mot bomull och andas väldigt bra. Detta gör att bambukläderna släpper igenom svett
Är det någon som provat träna i bambukläder? Låter som merinoull på beskrivningen och det gillar jag verkligen..
"Kläder av bambu har 3-4 gånger så hög absorptionsförmåga mot bomull och andas väldigt bra. Detta gör att bambukläderna släpper igenom svett
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2012, 09:24Jag har ett par strumpor i bambu och dom är verkligen sköna och beskrivningen ovan stämmer nog rätt bra på dom!
Jag har ett par strumpor i bambu och dom är verkligen sköna och beskrivningen ovan stämmer nog rätt bra på dom!
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 11:35Tränar du i dom?
Tränar du i dom?
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 11:45Jag har precis som Elin nämnde i en annan tråd ett par strumpor i Bambu (cykel) som jag har använt några gånger. Att jag inte använt dem mer beror på att de är lite tunna för min smak, men har inte med materialet att göra. Annars kan jag inte säga att jag
Jag har precis som Elin nämnde i en annan tråd ett par strumpor i Bambu (cykel) som jag har använt några gånger. Att jag inte använt dem mer beror på att de är lite tunna för min smak, men har inte med materialet att göra. Annars kan jag inte säga att jag
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2012, 13:51Ja, jag tränar i dom men det blir inte så ofta då jag har så många att växla med. Men dom är sköna, om än lite tunna, som sagt...
Ja, jag tränar i dom men det blir inte så ofta då jag har så många att växla med. Men dom är sköna, om än lite tunna, som sagt...
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 14:34Jag har haft några par som var sköna men tyvärr hade väldigt kort livslängd.
Jag har haft några par som var sköna men tyvärr hade väldigt kort livslängd.