Quote from Guest on 16 October 2010, 07:11Inför kalla bistra vinterdagar så går jag och klurar på vägvalet att lägga slantar på ett gymkort med tillgång till löpband alt ett medlemskap i den lokala friidrottsföreningen med tillgång till 200 m inomhusbana.
Målet med min löpning är fulldistans tr
Inför kalla bistra vinterdagar så går jag och klurar på vägvalet att lägga slantar på ett gymkort med tillgång till löpband alt ett medlemskap i den lokala friidrottsföreningen med tillgång till 200 m inomhusbana.
Målet med min löpning är fulldistans tr
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 07:21Bana!
Roligare, mer likt utomhuslöpning, sällskap, m m.
Bana!
Roligare, mer likt utomhuslöpning, sällskap, m m.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 07:49Förhoppningsvis är det bättre kunskap i en friidrottsklubb.
Förhoppningsvis är det bättre kunskap i en friidrottsklubb.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 08:15Är det bara löpningen som hägrar på gymmet skulle jag satsa på friidrottsföreningen. Annars skulle jag gå på gymkortet - inte fel med lite styrketräning över vintern om det är långtriathlon som är målet.
Är det bara löpningen som hägrar på gymmet skulle jag satsa på friidrottsföreningen. Annars skulle jag gå på gymkortet - inte fel med lite styrketräning över vintern om det är långtriathlon som är målet.
Quote from Lars Mörrby on 16 October 2010, 08:24Kanske både och?
Löpning på bana är trevligare än löpband, men det finns mycket annat på gymmet. Du kan ju köra styrketräning, spinning, roddmaskin, yoga, core etc...
Kanske både och?
Löpning på bana är trevligare än löpband, men det finns mycket annat på gymmet. Du kan ju köra styrketräning, spinning, roddmaskin, yoga, core etc...
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 08:50Senast (kanske fem år sedan) jag sprang på inomhusbanan i Västerås så fanns det en styrketräningshörna.
Senast (kanske fem år sedan) jag sprang på inomhusbanan i Västerås så fanns det en styrketräningshörna.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:07Bana!
Man kan komma långt på 200 meter 🙂
Bana!
Man kan komma långt på 200 meter 🙂
Quote from Håkan Öhling on 16 October 2010, 13:06Absolut bana! Min erfarenhet av gym är att man max får köra 20 min och dessutom är det ofta kö till dem... Utomhus finns ju också kvar. Gratis inträde och parkering och faktiskt oändligt långt 😉
Absolut bana! Min erfarenhet av gym är att man max får köra 20 min och dessutom är det ofta kö till dem... Utomhus finns ju också kvar. Gratis inträde och parkering och faktiskt oändligt långt 😉
Quote from Lars Mörrby on 16 October 2010, 13:58Torbjörn,
du har varit på fel gym. Testa Actic Holmen - där kan du nog springa på band från det att man öppnar tills de stänger om du vill, för där finns gott om band. Jag har aldrig sett att det varit någon kö.
Torbjörn,
du har varit på fel gym. Testa Actic Holmen - där kan du nog springa på band från det att man öppnar tills de stänger om du vill, för där finns gott om band. Jag har aldrig sett att det varit någon kö.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 15:01Gynna din lokala klubb, bana!
Gynna din lokala klubb, bana!