Quote from Guest on 4 February 2009, 23:11Såg att "Bancykelklubben" skulle arra tävling, vad är nu detta för klubb?
Från SCF:
Det har till sist löst sig vad gäller mästerskapet i XC, Tempo och Stafett, Bancykelklubben kommer att arrangera mästerskapet på Lugnet i Falun 17-19 juli.
Såg att "Bancykelklubben" skulle arra tävling, vad är nu detta för klubb?
Från SCF:
Det har till sist löst sig vad gäller mästerskapet i XC, Tempo och Stafett, Bancykelklubben kommer att arrangera mästerskapet på Lugnet i Falun 17-19 juli.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:21Jag gissar på en nystartad klubb vars syfte är att främja bancykling i Sverige. Vann jag nåt nu?
Jag gissar på en nystartad klubb vars syfte är att främja bancykling i Sverige. Vann jag nåt nu?
Quote from ellen olsson on 4 February 2009, 23:28Du får banka Stefan i huvudet med din nyvunna kunskap. 😉
Du får banka Stefan i huvudet med din nyvunna kunskap. 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:36XC på Bana? Jag gissar på Björnligan.
XC på Bana? Jag gissar på Björnligan.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:45Jag bankar gärna Stefan i huvudet, men helst med nåt som gör lite ont 🙂
Jag bankar gärna Stefan i huvudet, men helst med nåt som gör lite ont 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:48Jag har basebollträ.
Jag har basebollträ.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:57Klart o betalt:
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=3471&BlogItem=15483
Klart o betalt:
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=3471&BlogItem=15483
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 00:28Men snälla rara David, jag har inte tänkt att slå honom medvetslös. En hoprullad tidning kanske, bara för sakens skull.
Men snälla rara David, jag har inte tänkt att slå honom medvetslös. En hoprullad tidning kanske, bara för sakens skull.
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 00:58Lite flörtkulor kanske 😉
Lite flörtkulor kanske 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 February 2009, 07:30En bancykelklubb som vill främja bancykling. Låter ju kalas.
Men det finns ingen velodrom i Sverige....
En bancykelklubb som vill främja bancykling. Låter ju kalas.
Men det finns ingen velodrom i Sverige....