Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:17Hoprullad tidning kan vara nog så farligt, det har jag sett på film
Hoprullad tidning kan vara nog så farligt, det har jag sett på film
Quote from Mikaela Lexén on 5 February 2009, 08:56Om bancykelklubben får in lite kulor kanske de kan (del-)finansiera en velodrom.
(vilket jag tror är avsikten då Björn Stenberg har ett finger syltburken)
Om bancykelklubben får in lite kulor kanske de kan (del-)finansiera en velodrom.
(vilket jag tror är avsikten då Björn Stenberg har ett finger syltburken)
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 09:10med Björn som en av initiativtagarna är det väl tänkt att Velodromen ska byggas på taket till ett stort köpcenter på hemlig ort - Uppsala eller... - tycker jag mig ha hört
med Björn som en av initiativtagarna är det väl tänkt att Velodromen ska byggas på taket till ett stort köpcenter på hemlig ort - Uppsala eller... - tycker jag mig ha hört
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 09:25Det blir som Åre-Östersunds OS-satsning. Några som ska ha en födkrok.
Det blir som Åre-Östersunds OS-satsning. Några som ska ha en födkrok.
Quote from Mikaela Lexén on 5 February 2009, 10:17På taket till ett köpcenter?
Har de ändrat inriktning?
Ursprungligen var planerna en multisportarena, med velodromen på övervåningen.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=3471&BlogItem=13569
På taket till ett köpcenter?
Har de ändrat inriktning?
Ursprungligen var planerna en multisportarena, med velodromen på övervåningen.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/members/blog_read.asp?UserID=3471&BlogItem=13569
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 10:31fick för att hela multisporteriet skulle upp på taket av köpcentret men var rätt trött efter Cykeldagaran kanske köpcentergrejen skulle rymmas på sidorna var i alla fall en avancerad konstruktion
fick för att hela multisporteriet skulle upp på taket av köpcentret men var rätt trött efter Cykeldagaran kanske köpcentergrejen skulle rymmas på sidorna var i alla fall en avancerad konstruktion
Quote from Mikaela Lexén on 5 February 2009, 10:43Om nu Uppsala (som föreslogs i länken) är på tapeten så kan det ju vara brevid (eller på, om ideerna omarbetats) ett stort köpcentrum som i dagsläget håller på att byggas ut rätt rejält (Gränby)
Om nu Uppsala (som föreslogs i länken) är på tapeten så kan det ju vara brevid (eller på, om ideerna omarbetats) ett stort köpcentrum som i dagsläget håller på att byggas ut rätt rejält (Gränby)
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 17:35Säkert behjärtansvärt och allt, men det är lite fishy med företag som heter cykelklubben och som finns på SCF`s sidor. Jag har inget emot att man tjänar pengar på cykel men det bör vara enkelt att skilja det ifrån det idieella.
Säkert behjärtansvärt och allt, men det är lite fishy med företag som heter cykelklubben och som finns på SCF`s sidor. Jag har inget emot att man tjänar pengar på cykel men det bör vara enkelt att skilja det ifrån det idieella.