Quote from ellen olsson on 19 August 2011, 21:46I år har de tagit fel på nummerlappsbanden och havregrynspaketen. 😉
I år har de tagit fel på nummerlappsbanden och havregrynspaketen. 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:52Va!? Menar du att vi inte får några havregryn Fredrik? 😉
I övrigt så kan jag tänka mig att det säljs nummerlappsbälten på den lilla mässan på området också. 🙂 (Jag har för mig att det skulle vara en liten mässa i alla fall.)
Va!? Menar du att vi inte får några havregryn Fredrik? 😉
I övrigt så kan jag tänka mig att det säljs nummerlappsbälten på den lilla mässan på området också. 🙂 (Jag har för mig att det skulle vara en liten mässa i alla fall.)
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:23Lite bredare resårband inköpt på Tradera
1 st snabbkoppling som jag snott från en fotoryggsäck (bältet runt magen)
Nål, tråd.Fäster nummerlappen med medföljande säkerhetsnålar till bältet.
Kostnad 40:-. Kvar har jag 8 meter resårband.
Lite bredare resårband inköpt på Tradera
1 st snabbkoppling som jag snott från en fotoryggsäck (bältet runt magen)
Nål, tråd.
Fäster nummerlappen med medföljande säkerhetsnålar till bältet.
Kostnad 40:-. Kvar har jag 8 meter resårband.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:56Jag tog ett gammalt pulsband utan avkänningsenhet och knöt ihop ändarna.
Lappen fästes med säkerhetsnålar, bara att kliva i. Kostnad 0:-
Jag tog ett gammalt pulsband utan avkänningsenhet och knöt ihop ändarna.
Lappen fästes med säkerhetsnålar, bara att kliva i. Kostnad 0:-
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 11:27Jag klippte och klistrade ihop mitt eget band som jag är mycket nöjd med. Det enda jag saknar (som jag iofs inte vet om det finns på de färdiga banden heller) är en siliconrand på insidan så att det inte glider så förbaskat över tävlingsdräkten. Tips någo
Jag klippte och klistrade ihop mitt eget band som jag är mycket nöjd med. Det enda jag saknar (som jag iofs inte vet om det finns på de färdiga banden heller) är en siliconrand på insidan så att det inte glider så förbaskat över tävlingsdräkten. Tips någo
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 12:33Fått tips om resåren från sönderklippta kalsonger, har dock ej provat det själv.
Fått tips om resåren från sönderklippta kalsonger, har dock ej provat det själv.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 12:45Jag sydde ihop mitt egna, lite tjockare resårband, ca 2 cm. Lappen sitter på plats med tre säkerhetsnålar.
Sydde även mitt namn på själva bandet, om nummerlappen inte har det. Bara för säkerhetsskull, de kan ropa på mitt namn om jag ligger i diket. 😉
Jag sydde ihop mitt egna, lite tjockare resårband, ca 2 cm. Lappen sitter på plats med tre säkerhetsnålar.
Sydde även mitt namn på själva bandet, om nummerlappen inte har det. Bara för säkerhetsskull, de kan ropa på mitt namn om jag ligger i diket. 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:52Fredrik: du kunde kanske duttat lite med en limpistol om du hittat stavar med rätt egenskaper?
Fredrik: du kunde kanske duttat lite med en limpistol om du hittat stavar med rätt egenskaper?
Quote from ellen olsson on 20 August 2011, 13:55Liquisole eller möjligen Liquiseam kan nog funka bättre än smältlim.
Liquisole eller möjligen Liquiseam kan nog funka bättre än smältlim.
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 14:30Köpte band för en femtiolapp när jag hämtade ut startkitet på Stockholm Triathlon. Det är iofs bara en bit resår med spänne och ett par tryckknappar som man kan fästa lappen med. Det senare är inte nödvändigt och de andra bitarna fixar man förstås lätt sj
Köpte band för en femtiolapp när jag hämtade ut startkitet på Stockholm Triathlon. Det är iofs bara en bit resår med spänne och ett par tryckknappar som man kan fästa lappen med. Det senare är inte nödvändigt och de andra bitarna fixar man förstås lätt sj