Quote from Guest on 18 June 2010, 12:28Efter att ha haft en otroligt bra vinter och vår, då jag kapat tider, varit lätt i kropp och andning och allt mest flutit på har det nu börjat gå otroligt tungt hur jag än bär mig åt! Kroppen är seg, andningen är mer flåsig än befogat, benen är blytunga o
Efter att ha haft en otroligt bra vinter och vår, då jag kapat tider, varit lätt i kropp och andning och allt mest flutit på har det nu börjat gå otroligt tungt hur jag än bär mig åt! Kroppen är seg, andningen är mer flåsig än befogat, benen är blytunga o
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:38Det där låter som pollenproblem i mina öron.
Det där låter som pollenproblem i mina öron.
Quote from Inger Gustås on 18 June 2010, 12:42Jag hade testat lite olika sätt att hantera det först; träna lite färre pass ett tag eller med lägre intensitet till exempel. Dock tycker jag att du bör vara uppmärksam om det sitter i för länge. Pollen är självklart en anledning, men jag upplevde precis
Jag hade testat lite olika sätt att hantera det först; träna lite färre pass ett tag eller med lägre intensitet till exempel. Dock tycker jag att du bör vara uppmärksam om det sitter i för länge. Pollen är självklart en anledning, men jag upplevde precis
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:58Twar?
Twar?
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:05Tiger: Funderade på det, men samtidigt känner jag inte av av pollen så mycket just nu; inget direkt kli i näsan eller ögonen, inget direkt rinn i ögonen etc. Men ska kanske testa med en dos medicin. (För faktum är att det gick lite lättare imorse när jag
Tiger: Funderade på det, men samtidigt känner jag inte av av pollen så mycket just nu; inget direkt kli i näsan eller ögonen, inget direkt rinn i ögonen etc. Men ska kanske testa med en dos medicin. (För faktum är att det gick lite lättare imorse när jag
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:05Jag skulle nog ha varvat in någon annan träningsform för att få mer variation. Eller variera löppassen mer.
Jag skulle nog ha varvat in någon annan träningsform för att få mer variation. Eller variera löppassen mer.
Quote from Inger Gustås on 18 June 2010, 13:14Min "diagnos" satte jag nästan omgående (fick den bekräftad av läkare sedan) efter att ha läst följande: http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=358 Kände igen mig till punkt och pricka. Det här kom ganska plötsligt efter att jag börjat köra mer r
Min "diagnos" satte jag nästan omgående (fick den bekräftad av läkare sedan) efter att ha läst följande: http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=358 Kände igen mig till punkt och pricka. Det här kom ganska plötsligt efter att jag börjat köra mer r
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:15http://www.smittskyddsinstitutet.se/sjukdomar/chlamydia-pneumoniae-infektion/
Jag tänkte på twar eftersom trötthet och kraftlöshet verkar vara vanliga symtom.
http://www.smittskyddsinstitutet.se/sjukdomar/chlamydia-pneumoniae-infektion/
Jag tänkte på twar eftersom trötthet och kraftlöshet verkar vara vanliga symtom.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:33Har också funderat på vad tusan som hänt. Jag är trött, har tungt steg, är lite snorig, ofta huvudvärk, nyser. Pollen nämner någon. Jag har ingen uttalad pollenallergi - men jag tror ändå att det är boven i dramat. Först trodde jag en seg förkylning, men
Har också funderat på vad tusan som hänt. Jag är trött, har tungt steg, är lite snorig, ofta huvudvärk, nyser. Pollen nämner någon. Jag har ingen uttalad pollenallergi - men jag tror ändå att det är boven i dramat. Först trodde jag en seg förkylning, men
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 18:25Tar för era förslag!
Kim; det var en intressant artikel. Visserligen äter jag tillskott, och en del leverpastej och mörkgröna grönsaker, men det kanske ändå är för lite... Och det är inte "Apoteks-järn". 😉
Ingmarie; Hade inte hört talas om TWAR, därav
Tar för era förslag!
Kim; det var en intressant artikel. Visserligen äter jag tillskott, och en del leverpastej och mörkgröna grönsaker, men det kanske ändå är för lite... Och det är inte "Apoteks-järn". 😉
Ingmarie; Hade inte hört talas om TWAR, därav