Quote from Guest on 16 January 2013, 08:05Hej! Jag ska göra min ,mara-debut nu i mars i Barcelona. Någon som har sprungit den tidigare, som vill dela med sig av erfarenheter? Någon mer som har den inplanerad? Nervös, men ser samtidigt fram emot äventyret!
Hej! Jag ska göra min ,mara-debut nu i mars i Barcelona. Någon som har sprungit den tidigare, som vill dela med sig av erfarenheter? Någon mer som har den inplanerad? Nervös, men ser samtidigt fram emot äventyret!
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 08:15Hej, jag sprang den för några år sedan. Den börjar med en lång men inte så brant stigning men annars ganska lättsprunget. När jag sprang var det lite kallt i starten så jag hade en extra t-shirt som jag dumpade strax före startskottet, när starten gick va
Hej, jag sprang den för några år sedan. Den börjar med en lång men inte så brant stigning men annars ganska lättsprunget. När jag sprang var det lite kallt i starten så jag hade en extra t-shirt som jag dumpade strax före startskottet, när starten gick va