Quote from Guest on 12 October 2011, 09:18VI är två personer som gillar att springa barfota och letar nu efter likasinnade i Kristianstad... En av oss bor i stan och jag bor 12 km utanför... vi sprang50-60 minuter förra veckan och ska springa imorgon igen.
Hör gärna av dig om du vill joina oss o
VI är två personer som gillar att springa barfota och letar nu efter likasinnade i Kristianstad... En av oss bor i stan och jag bor 12 km utanför... vi sprang50-60 minuter förra veckan och ska springa imorgon igen.
Hör gärna av dig om du vill joina oss o
Quote from Jonny Persson on 12 October 2011, 09:28Du får ursäkta om jag lägger mig trots att jag inte bor i Kristianstad för nu blir jag genuint nyfiken. Om jag förstått saken rätt ska man alltså vara barfotalöpare för att vara intressant som sällskap? Det räcker inte att vara löpare?
Du får ursäkta om jag lägger mig trots att jag inte bor i Kristianstad för nu blir jag genuint nyfiken. Om jag förstått saken rätt ska man alltså vara barfotalöpare för att vara intressant som sällskap? Det räcker inte att vara löpare?
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 10:38Det kanske är så att man som barfotalöpare inte vill riskera att bli trampad på fötterna av någon Icebugskodd kompis?
Det kanske är så att man som barfotalöpare inte vill riskera att bli trampad på fötterna av någon Icebugskodd kompis?