Quote from ellen olsson on 14 July 2010, 23:19Ännu en röst - Marias - på Basso m.a.o. 🙂
Ännu en röst - Marias - på Basso m.a.o. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:33Den som passar dig bäst geometrimässigt. Och även om konnässörerna hävdar att Shimano väsentligen är ocyklingsbart och Campa är den enda sanna läran så går det faktiskt rätt hyggligt att ta sig fram även med Shimano-komponenter på cykeln!
Den som passar dig bäst geometrimässigt. Och även om konnässörerna hävdar att Shimano väsentligen är ocyklingsbart och Campa är den enda sanna läran så går det faktiskt rätt hyggligt att ta sig fram även med Shimano-komponenter på cykeln!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 09:15Campa låter mycket mera cykel
Jag röstar för Orbea. Njutningsfull ram med campaväxlar
Campa låter mycket mera cykel
Jag röstar för Orbea. Njutningsfull ram med campaväxlar
Quote from Emma Sjöberg on 15 July 2010, 09:40Orbea.. (H)
Orbea.. (H)
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 10:04Instämmer - Orbea 🙂 Har kört Orbea flera år och alltid tyckt att den levererar så Lasse H har rätt. Han borde veta för han har fått uppleva Orbea för första säsongen. Annars är det nog lite som med allt annat - alla cyklar har olika karaktär och det bäs
Instämmer - Orbea 🙂 Har kört Orbea flera år och alltid tyckt att den levererar så Lasse H har rätt. Han borde veta för han har fått uppleva Orbea för första säsongen. Annars är det nog lite som med allt annat - alla cyklar har olika karaktär och det bäs
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 06:20Jag har cyklat på en Scott CR1 Comp-ram hela våren och är helnöjd! Min Scott CR1:a är dessutom full Ultegra vilket har bidragit till kvalitetskänslan.
Notera att Comp har samma ram som Pro och Team, det är bara komponenterna på cykeln som skiljer.
Rekom
Jag har cyklat på en Scott CR1 Comp-ram hela våren och är helnöjd! Min Scott CR1:a är dessutom full Ultegra vilket har bidragit till kvalitetskänslan.
Notera att Comp har samma ram som Pro och Team, det är bara komponenterna på cykeln som skiljer.
Rekom
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 17:02Rätt jämnt race mellan de olika modellerna då. Ska provcykla några nästa vecka.
Rätt jämnt race mellan de olika modellerna då. Ska provcykla några nästa vecka.