Quote from Guest on 6 October 2011, 21:59Nu när mörkret faller undrar jag om det är ngn som provat Silva batterisele/reflexväst? känns som om batteriet kommer "hoppa" omkring.
/johan
Nu när mörkret faller undrar jag om det är ngn som provat Silva batterisele/reflexväst? känns som om batteriet kommer "hoppa" omkring.
/johan
Quote from Magnus Gelang on 6 October 2011, 22:09Varför har man en sån? *fattar nada typ*
Varför har man en sån? *fattar nada typ*
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:12För att ha batteriet till pannlampan i. Istället för batterisele.
För att ha batteriet till pannlampan i. Istället för batterisele.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:30Jag har en sån och tycker inte att det är några problem med att den "hoppar". Jag är relativt liten men jag kan få den att sitta riktigt bra när jag drar åt remmarna.
Jag har en sån och tycker inte att det är några problem med att den "hoppar". Jag är relativt liten men jag kan få den att sitta riktigt bra när jag drar åt remmarna.
Quote from Magnus Gelang on 6 October 2011, 22:42Jaha jag trodde det var själva västen eller dens reflexer som drevs av batteri eller nåt *korkad*. Nu fattar jag mer vad som menas 😀
Jaha jag trodde det var själva västen eller dens reflexer som drevs av batteri eller nåt *korkad*. Nu fattar jag mer vad som menas 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 02:47ok kanske värt att klämma och känna lite då.. tack
ok kanske värt att klämma och känna lite då.. tack
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 06:52Fråga Silva.
Fråga Silva.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:12köpt en. ganska billiga ju så det var bara att slå till. 🙂
köpt en. ganska billiga ju så det var bara att slå till. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 10:57Har man batterierna fram eller bak?
Har man batterierna fram eller bak?
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 11:04Bak.
Bak.