Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi är några stycken som har en motionsutmaning som vi stämmer av var 30:de dag (just nu reggar vi på Piggelin men vill gå över hit). För att kunna sammanställa utmaningen måste jag ha de personerna i min topplista och inga andra för då skulle det bli rikt

Viktkurva finns väl redan i diagrammen?

Beatricès

Kolla igenom frågor och svar under tråden - så fungerar FunBeat.
Det mesta du undrar över har utretts redan.
Undersök också funktionerna här ska du se att det mesta du vill ha redan finns.
Bara två svar: det ljusgröna markerar den träning du u

Hittade viktkurvan nu, det var jag som inte hade scollat ända ut i kanten när jag satt på den bärbara datorn. *klant*

Ja jag kan bestäma själv om det är kcal in eller ut men om jag vill ha båda då? Då blir det aningen besvärligare.

Jag har skummat igen

Kan ni inte starta en låst grupp? Till att börja med? Listor för grupperna finns däremot inte, ännu?

Vi har en låst grupp men det hjälper ju inte så mycket eftersom man inte får upp någon lista för gruppen utan jag få ha alla på min topplista och klicka mig in på varje person och kolla deras mål. Nu får vi väl göra så att alla skapar ett likadant mål med

Jo jag har också efterlyst grupplistorna, men fick svaret att de kollar väl ingen på ...

Det är ju en av de funktioner jag verkligen saknar eftersom det är lätt att skapa en grupp för en motionsutmaning. Hur sjutton är det annars tänkt att man skall kunna tävla mot någon om man inte har något bra sätt att jämföra sig? Är man ett flertal som ä

Håller med!