Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 19:44Väldigt snarlik den ovan 😉
Väldigt snarlik den ovan 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 19:53Den ser stor ut, hög ram.
Den ser stor ut, hög ram.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 09:43Jag frågade storlek och den var en 60, lite stor för mig.
Oj:P
http://www.blocket.se/vasterbotten/Merida_Extreme_900_33619575.htm?ca=2&w=1
Jag frågade storlek och den var en 60, lite stor för mig.
Oj:P
http://www.blocket.se/vasterbotten/Merida_Extreme_900_33619575.htm?ca=2&w=1
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 12:50Den där Meridan skulle jag vara lite försiktig med. Har en gång ägt den modellen och det var en stenhård, skakande upplevelse. Tror mer på Scotten - modernare ram med mer komfort.
Den där Meridan skulle jag vara lite försiktig med. Har en gång ägt den modellen och det var en stenhård, skakande upplevelse. Tror mer på Scotten - modernare ram med mer komfort.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 15:27Fick jag välja så skulle jag köpa Scotten, prova att få ner den nån tusenlapp. Meridan låter som ett överpris.
Har själv en S30 -07 som jag är mycket nöjd med. Det du kan vara vaksam över är att nyare Scott S modeller är bestyckade med lite andra komponen
Fick jag välja så skulle jag köpa Scotten, prova att få ner den nån tusenlapp. Meridan låter som ett överpris.
Har själv en S30 -07 som jag är mycket nöjd med. Det du kan vara vaksam över är att nyare Scott S modeller är bestyckade med lite andra komponen
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:44Tack Magnus och Henrik! Jo jag skulle åka och titta på scotten idag men regnade som fan. Nice att de äldre s30 är bättre. Ska också kolla nishiki criterium på intersport i helgen. Den har ju fått bra betyg. Får känna om den känns bättre/sämre än scotten.
Tack Magnus och Henrik! Jo jag skulle åka och titta på scotten idag men regnade som fan. Nice att de äldre s30 är bättre. Ska också kolla nishiki criterium på intersport i helgen. Den har ju fått bra betyg. Får känna om den känns bättre/sämre än scotten.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 20:11Hej Johan
Scotten blev såld idag till en triathlet.
mvh /Ulrik
ps Han prutade en tusenlapp, det var ett bra köp
Hej Johan
Scotten blev såld idag till en triathlet.
mvh /Ulrik
ps Han prutade en tusenlapp, det var ett bra köp
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:30Jaha okej, härligt att du fick den såld!
Jag skulle höra av mig förra veckan men det blev så dåligt väder så det var inte lönt. Tror det blir en ny cykel för mig då. 🙂
Jaha okej, härligt att du fick den såld!
Jag skulle höra av mig förra veckan men det blev så dåligt väder så det var inte lönt. Tror det blir en ny cykel för mig då. 🙂