Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:05Och?
Och?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:28Fan, jag som trodde jag kunde sluta träna om jag köpte högprofilhjul 😉
Fan, jag som trodde jag kunde sluta träna om jag köpte högprofilhjul 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:44Många gör det misstaget.
Många gör det misstaget.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:46Japp då sitter de på ngons bakhul och svettas redan på bristningsgränsen. Med sina 30k prylar ser man ryggarna försvinna i nästa backkrön.
Japp då sitter de på ngons bakhul och svettas redan på bristningsgränsen. Med sina 30k prylar ser man ryggarna försvinna i nästa backkrön.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 12:16Cykel handlar inte bara om att cykla, det handlar om cyklar också
Cykel handlar inte bara om att cykla, det handlar om cyklar också
Quote from Anders Wallerstedt on 23 September 2008, 13:22Det är ju upp till var och en att lägga xx kkr på sin(a) cyklar, eller?
Vissa lägger xx kkr på en sketen bil med tillbehör, andra lägger hellre pengarna på sina cyklar.
(Säger en som har dyrare cyklar(H:) än bil)
PS: Många lämnar sina beg. hjul till cy
Det är ju upp till var och en att lägga xx kkr på sin(a) cyklar, eller?
Vissa lägger xx kkr på en sketen bil med tillbehör, andra lägger hellre pengarna på sina cyklar.
(Säger en som har dyrare cyklar(H:) än bil)
PS: Många lämnar sina beg. hjul till cy
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 13:49Japp så är det ju, sen kan det väl diskuteras O.T. att det förekommer lite vanskliga uppfattningar om att man är tvungen att kosta på ditt och datt för att ha chans. Eller vägra kosta på ditt och datt eftersom det ändå inte ger det minsta ut i andra änden
Japp så är det ju, sen kan det väl diskuteras O.T. att det förekommer lite vanskliga uppfattningar om att man är tvungen att kosta på ditt och datt för att ha chans. Eller vägra kosta på ditt och datt eftersom det ändå inte ger det minsta ut i andra änden
Quote from Håkan Öhling on 26 September 2008, 17:33Det stämmer inte helt David. Jag tränade bara en bråkdel av vad jag gjorde förra året men blev ändå snabbare på tempo. Tack vare mina nya cykel med nya snabbare hjul 🙂
Det stämmer inte helt David. Jag tränade bara en bråkdel av vad jag gjorde förra året men blev ändå snabbare på tempo. Tack vare mina nya cykel med nya snabbare hjul 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 17:37Du kanske tränade med insidan i år?
Du kanske tränade med insidan i år?