Quote from Funbeat user on 30 March 2014, 05:39Jag tror att du bör ligga väldigt nära eller tom över tröskelvärdet om/när du kör backintervaller.
Sen beror det på hur korta/många intervaller du kör. Om man t.ex. kör 10*6 så bör man ligga över tröskeln. Om man har tillgång till riktigt långa backar. T
Jag tror att du bör ligga väldigt nära eller tom över tröskelvärdet om/när du kör backintervaller.
Sen beror det på hur korta/många intervaller du kör. Om man t.ex. kör 10*6 så bör man ligga över tröskeln. Om man har tillgång till riktigt långa backar. T
Quote from Funbeat user on 30 March 2014, 10:59Bra tips. Tack
Bra tips. Tack
Quote from Funbeat user on 31 March 2014, 19:02Tack för det!
Tack för det!
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 09:36Det går precis lika bra att träna backe på platten som i en backe, allt är bara fråga om intensitet.
-Sara, är det så att du inte kan hålla tillräckligt hög fart i backarna eller är det så att du hänger med bra en bit av backen och sen får så mycket syra
Det går precis lika bra att träna backe på platten som i en backe, allt är bara fråga om intensitet.
-Sara, är det så att du inte kan hålla tillräckligt hög fart i backarna eller är det så att du hänger med bra en bit av backen och sen får så mycket syra
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 19:26Jag är nog mest långsam. 😉 Det är kanske pannbenet som sviker? Det är liksom inte så att jag får så mycket syra eller puls så jag "dör", utan min trucker-fart uppför är liksom mer tuff-tuff-tuff än VROOOOOOOOOOOOOM. Jag kanske bara är lite klent bekväm?
Jag är nog mest långsam. 😉 Det är kanske pannbenet som sviker? Det är liksom inte så att jag får så mycket syra eller puls så jag "dör", utan min trucker-fart uppför är liksom mer tuff-tuff-tuff än VROOOOOOOOOOOOOM. Jag kanske bara är lite klent bekväm?