Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 16:55Hälsoundersökning... Bokad. Kan säkert vara bra att göra det en gång om året, om man tränar lite. Fast vem vet, dom kanske hittar så mycket fel så dom tvingar mig till vila i 6 månader 🙁
Hälsoundersökning... Bokad. Kan säkert vara bra att göra det en gång om året, om man tränar lite. Fast vem vet, dom kanske hittar så mycket fel så dom tvingar mig till vila i 6 månader 🙁
Quote from Lars Mörrby on 18 January 2012, 19:29Alexander,
du har möjligen inte haft närkontakt med fästingar? Jag hade liknande symptom där det bara kändes som om jag blev sakta sämre, och det visade sig vara en borreliainfektion.. En ny borreliainfektion botas med Kåvepenin men har man haft det län
Alexander,
du har möjligen inte haft närkontakt med fästingar? Jag hade liknande symptom där det bara kändes som om jag blev sakta sämre, och det visade sig vara en borreliainfektion.. En ny borreliainfektion botas med Kåvepenin men har man haft det län
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 06:54Tackar för tipset, får ta upp det när jag är på hälsoundersökningen. Jag har visserligen haft konstiga symptom så det kan hänga ihop. Jag läste lite på vårdguiden och det är många saker som stämmer faktiskt. Men har inte haft någon svullnad/rodnad på hud
Tackar för tipset, får ta upp det när jag är på hälsoundersökningen. Jag har visserligen haft konstiga symptom så det kan hänga ihop. Jag läste lite på vårdguiden och det är många saker som stämmer faktiskt. Men har inte haft någon svullnad/rodnad på hud
Quote from Lars Mörrby on 19 January 2012, 08:28Jag har haft borrelia 4 gånger....
Fördelen är att det går att bota och att det går lätt att konstatera om man har det eller inte. Känner flera som haft borrelia utan att vara medvetna om att de haft någon fästing, och det är inte säkert att man ser rodn
Jag har haft borrelia 4 gånger....
Fördelen är att det går att bota och att det går lätt att konstatera om man har det eller inte. Känner flera som haft borrelia utan att vara medvetna om att de haft någon fästing, och det är inte säkert att man ser rodn
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 18:12Ca en tredjedel av alla som insjuknar i borrelia har aldrig sett någon fästing eller hudförändring.
Ca en tredjedel av alla som insjuknar i borrelia har aldrig sett någon fästing eller hudförändring.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 18:22Har varit på Hälsoundersökning för några dagar sedan. Har ej fått svar på proverna än. Men en sak som doktorn pratade en hel del med mig om var att när jag reser mig upp så blir jag oftast yr och snurrar till. Vilket är vanligt bland långa och smala kil
Har varit på Hälsoundersökning för några dagar sedan. Har ej fått svar på proverna än. Men en sak som doktorn pratade en hel del med mig om var att när jag reser mig upp så blir jag oftast yr och snurrar till. Vilket är vanligt bland långa och smala kil
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2012, 19:06Har inga direkta kommentarer, men det var skönt att höra om villan!
Har inga direkta kommentarer, men det var skönt att höra om villan!
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 21:10Oj, lite felskrivet. Det ska vara viljan 🙂
Oj, lite felskrivet. Det ska vara viljan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 08:48Lågt blodtryck är oftast orsaken till det du beskriver, vanligare hos långa, smala och unga individer. Angående kaffet så kan det kanske hjälpa, men det innebär ju att du måste dricka kaffe flera gånger om dagen.
Spänningsövningar är en rätt bra grej att
Lågt blodtryck är oftast orsaken till det du beskriver, vanligare hos långa, smala och unga individer. Angående kaffet så kan det kanske hjälpa, men det innebär ju att du måste dricka kaffe flera gånger om dagen.
Spänningsövningar är en rätt bra grej att
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 13:14Alexander, när jag läste ditt första inlägg så var min spontana reaktion om du tycker att det är kul med träningen eller om du känner att du måste prestera bra på varje pass för att bli bättre. I början av inlägget så skrev du att det var kul med träninge
Alexander, när jag läste ditt första inlägg så var min spontana reaktion om du tycker att det är kul med träningen eller om du känner att du måste prestera bra på varje pass för att bli bättre. I början av inlägget så skrev du att det var kul med träninge