Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 10:12Jag ska enligt tabellen landa på 13,5h i Kalmar och spontant känns det som att jag borde kunna komma in på en lite lägre tid, men samtidigt så vet man inte riktigt hur kroppen reagerar efter 10h.
Jag ska enligt tabellen landa på 13,5h i Kalmar och spontant känns det som att jag borde kunna komma in på en lite lägre tid, men samtidigt så vet man inte riktigt hur kroppen reagerar efter 10h.
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 18:50Och jag som inte har några studieskulder i matte grejar inte ens att räkna ut min beräknade tid 😉
Och jag som inte har några studieskulder i matte grejar inte ens att räkna ut min beräknade tid 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 22:23Jag antar att det är tiden i minuter och att slutresultatet skall delas med 60...eller så har inte jag heller fattat hur man räknar ut det. För er som kört/kommer köra sövde HIM så har klubbkamrater som dubblat den tiden och lagt på 30 minuter gett tiden
Jag antar att det är tiden i minuter och att slutresultatet skall delas med 60...eller så har inte jag heller fattat hur man räknar ut det. För er som kört/kommer köra sövde HIM så har klubbkamrater som dubblat den tiden och lagt på 30 minuter gett tiden
Quote from Ulrika Ekelund on 20 May 2013, 09:32För många stämmer formeln (Halv IM x 2) + 20 minuter ganska bra också.
För många stämmer formeln (Halv IM x 2) + 20 minuter ganska bra också.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 14:32För mig hamnade denna formel 30 min för högt medan Sövdeformeln gav en tid som låg 50 min under min sluttid på Challenge Copenhagen.
För mig hamnade denna formel 30 min för högt medan Sövdeformeln gav en tid som låg 50 min under min sluttid på Challenge Copenhagen.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 16:54Tog en stund att klura ut hur man skulle räkna 😉
Men, den stämde inte jättebra på mig - skulle göra en IM på ca 12 h 48 min, men jag var lite långsammare än så, 13 h 30 min närmare bestämt 🙂
Tog en stund att klura ut hur man skulle räkna 😉
Men, den stämde inte jättebra på mig - skulle göra en IM på ca 12 h 48 min, men jag var lite långsammare än så, 13 h 30 min närmare bestämt 🙂