Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Susse:D Du må gå ut for fult . Den prisen du har til disposisjon dobler du.

Fortell at du har to gode kjøp på hånden , det ene dobelt så dyrt som det andre. Når han så får middagen galt i halsen , kan du selfølgelig gå for det rimligste.

Det funker a

Näru, köra i klunga har jag noll erfarenhet av. Träningscykling har jag bara ca 200 mil i benen och de var förra sommaren. Annars har jag inte cyklat sen jag skaffade moppe.

*dubbelpost*

Aase
Kan du översätta det här? (#)
"Det funker altid. Og i tilleg så ber du om "kone-kvitering" . (Hånskrevet på halve prisen)"

Dubbelbokföring. Du ber om ett annat kvitto som du kan visa upp (det riktiga kvittot har du för försäkringsbolaget). Jag tror att det är betydelsen.

Det blir nog en racer så småningom. Det är inte bra att cykla så här:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=62905e5187a1476eb444886436b017a4.jpg&Size=

Daniel: helt riktig. Du kan sikkert også bruke iden. Jeg husker ikke om jeg har sett navnet ditt i "singel" tråden.

Susse.: når du får den stilen på en racer så er du en vinner !!!! (L)

Susse:
Sätt pegs på framnavet och håll där istället.

Jag har både hybrid och racer och har inga problem med att göra plus 100 km turer med packning på den cykeln. Beror ju på vad du vill med cyklingen och hybriden är bra mycket mer allsidig än vad en racer är. Racern har sina fördelar, men inte alla som fix

Många råd nu men:
Ska du träna på asfalt när det är is och snöfritt - Racer. Inget snack
Ska du köra grusväg, cykla på den hela vintern - överväg Crosshoj
Hybrid? För jobbpendlande kanske..

Att det skulle vara jobbigt att sitta länge på racer än en hybri