Quote from Guest on 24 May 2013, 17:42Hej på er 🙂
Som det ser ut nu så kommer jag att åka ner ensam och springa Berlin maraton. Min gode vän och "coach" som skulle ha åkt med har planerat tillökning av sin familj runt den veckan (taskig tajming 😉 )
Berlin är ju mitt stora mål för året, d
Hej på er 🙂
Som det ser ut nu så kommer jag att åka ner ensam och springa Berlin maraton. Min gode vän och "coach" som skulle ha åkt med har planerat tillökning av sin familj runt den veckan (taskig tajming 😉 )
Berlin är ju mitt stora mål för året, d
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 17:52http://www.bmw-berlin-marathon.com/ergebnisse-und-teilnehmerliste/teilnehmerliste.html
Skriv swe i rutan för nation så hittar du alla svenskar. Skriver du sen Örebro i fältet ort, så hittar du 13 personer från samma ställe som du.
http://www.bmw-berlin-marathon.com/ergebnisse-und-teilnehmerliste/teilnehmerliste.html
Skriv swe i rutan för nation så hittar du alla svenskar. Skriver du sen Örebro i fältet ort, så hittar du 13 personer från samma ställe som du.
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 16:16Ahh tack för tipset! 🙂
Ahh tack för tipset! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 09:37När jag sprang Berlin Marathon 2011 var alla svenska löpare bjudna på mingel på den svenska ambassaden dagen innan loppet. Vet inte om det är något återkommande eller om det var en engångsgrej det året.
När jag sprang Berlin Marathon 2011 var alla svenska löpare bjudna på mingel på den svenska ambassaden dagen innan loppet. Vet inte om det är något återkommande eller om det var en engångsgrej det året.
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 14:26Ambassadpartyt var helt kanon men det var inget sådant förra året. Vi har varit i kontakt med dem men inte fått något besked om de tänker ha det i år.
Ambassadpartyt var helt kanon men det var inget sådant förra året. Vi har varit i kontakt med dem men inte fått något besked om de tänker ha det i år.
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 15:21Det hade ju varit grymt om det var någon sådan sammankomst dagen innan!! Håller tummarna 🙂
Det hade ju varit grymt om det var någon sådan sammankomst dagen innan!! Håller tummarna 🙂