Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Problemet blir inte mindre av att jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag egentligen vill ha den till. Kommer väl att promenera, jogga, cykla.

Är lätt inställd på att det ska bli en 405XT.
- Tänker att då kan jan ju stänga av GPS och ha som klocka

Hej , kanske någon som har använt bägge skulle svarat, vilket jag inte har. Men jag har läst lite om dom iallafall. (Jag har en 305).

310XT har Multi-sport mode vilket 405 inte har.

När jag läser i en del andra forum får jag uppfattningen om att det gnä

"Sedan ang. om den pajjar, så finns olika verioner av klockorna. "

Klockorna är väl desamma oavsett var du köper dem, det är bara service och garantivillkor(3 år vs 1 år) som skiljer beroende om du köpt i sverige eller utomlands?!

Tänk på att vattentät

"Sedan ang. om den pajjar, så finns olika verioner av klockorna. "

När jag köpte min 305 så hade USA, UK (internationell) och Sverige olika versions/produktnummer beroende på vilken marknad de var köpta. Det styrde också vart man skulle vända sig med rek

På vintern, med handskar/vantar på, blir 405:an en mardröm att hantera, eller om det regnar.

Jag hade en 405 (som satt på min handled varenda vaken timma i över ett år) innan jag bytte till en 310xt. Otroligt nöjd med båda två. Det som gjorde att jag byt

Det är sant att 405 börjar leva sitt eget liv när man blir svettig och har långärmat. Men det löser man med att stänga av boetten. Nackdelen är då att man inte ser urtavlan när det är mörkt ute...

...om man inte tänt belysningen innan man stängde av boetten.

Kan man göra det? Låter mycket intressant! Hur länge håller batteriet då? Jag är för övrigt väldigt nöjd med min 405, som verkligen har tagit min träning till nya höjder 🙂

Visst kan man göra det. Jag vet inte hur mycket det påverkar batteritiden, mitt batteri har aldrig tagit slut. Jag skulle tro att belysningen drar mindre än ström än gps-mottagaren.

Nu har jag beställt en 405CX från http://www.cyberphoto.se.

Jag vet redan att jag kommer att sakna vibratoralarm... men man kan ju tydligen inte få allt... 😉

12