Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:44Vibratorlarmet är det jag är allra mest nöjd med på min 310. Förnämligt när man springer 30/30 sek intervaller tex!
Å andra sidan är jag mycket mindre nöjd med att passen inte går att överföra till datorn med ANT Agenten... nåt med Vista som är vajsing e
Vibratorlarmet är det jag är allra mest nöjd med på min 310. Förnämligt när man springer 30/30 sek intervaller tex!
Å andra sidan är jag mycket mindre nöjd med att passen inte går att överföra till datorn med ANT Agenten... nåt med Vista som är vajsing e
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 14:55Va? Funkar det inte med Vista!???!? Det har ju jag... har drabbats av evighetsförkylning och inte kommit så långt i användandet än. F*n oxå!
Va? Funkar det inte med Vista!???!? Det har ju jag... har drabbats av evighetsförkylning och inte kommit så långt i användandet än. F*n oxå!
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 12:44Fungerar inte mjukvaran till 310 med Vista?
Fungerar inte mjukvaran till 310 med Vista?
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 13:25Nu vill jag inte avskräcka en 310-köpare. På MIN dator fungerar det inte trots att jag installerat efter konstens alla regler. Efter en del mailande med Garmin-support så säger de "Det är väl bara Vista som bråkar som vanligt!"
Svårt att säga om det är g
Nu vill jag inte avskräcka en 310-köpare. På MIN dator fungerar det inte trots att jag installerat efter konstens alla regler. Efter en del mailande med Garmin-support så säger de "Det är väl bara Vista som bråkar som vanligt!"
Svårt att säga om det är g
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 22:43310XT mjukvaran fungerar alldeles utmärkt i windows vista för mig!
310XT mjukvaran fungerar alldeles utmärkt i windows vista för mig!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 21:44Funkar alldeles utmärkt med Vista!
Funkar alldeles utmärkt med Vista!