Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBeställ champagnen
You need to log in to create posts and topics.

Det är bara tunneln kvar. Det går att cykla en bra bit på cykelvägen innan man får knixa sig fram lite vid vägarbetet.

Svårt att känna glädje över att man förstört ytterligare en väg så det inte går att cykla på den

Vad gnäller ni om? 34:an har aldrig varit lämplig att cykla på oavsett vajerräcken eller inte. Lastbilarna har nästan tryckt ner mig i diket.

34:an har varit lämplig att cykla på. Däremot har vissa förare inte varit lämpliga att framföra sina fordon på den tydligen

Hur löser du problemet då?

Håller ut i vägen så de inte chansar

Vilket inte cyklister får göra. Motorcykel är den enda tvåhjuling som har rätt att använda hela körfältets bredd.

Jag håller åt mig så mycket jag anser är säkert för mig. Det är jag o bara jag som kan avgöra hur mycket jag kan underlätta för omkörning

För all del. Jag förstår hur du menar men jag tycker ändå det är otrevligt (för min del) därför föredrar jag en lugn cykelväg.

O jag vet hur du menar. Blir mest förbannad att det inte ska fungera på vägarna för alla som framför fordon.... 2-1 vägarna byggs för att förbättra en statistik som bygger på människors brister i säkerhetstänkande och hänsynstagande