Quote from Guest on 28 April 2013, 15:37Hej
Är betalprogrammen värda sitt pris, funderar ev på det som startar i morgon ang halvmaran, men känner mig lite tveksam om det är någon jättestor skillnad gentemot alla tips o program man kan hitta lite varstans tex här på Funbeat.
Med vänliga hälsnin
Hej
Är betalprogrammen värda sitt pris, funderar ev på det som startar i morgon ang halvmaran, men känner mig lite tveksam om det är någon jättestor skillnad gentemot alla tips o program man kan hitta lite varstans tex här på Funbeat.
Med vänliga hälsnin
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 15:47Jag är med i TSM inför Stockholms marathon. Är egentligen ingen gruppmänniska men det har många fördelar. Finns folk att diskutera med, andra driver träningen, man får rabatt på Löplabbet och hos bl.a. AccessRehab, vi har haft föreläsningar som varit info
Jag är med i TSM inför Stockholms marathon. Är egentligen ingen gruppmänniska men det har många fördelar. Finns folk att diskutera med, andra driver träningen, man får rabatt på Löplabbet och hos bl.a. AccessRehab, vi har haft föreläsningar som varit info
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 15:57Jag tror att Åsa frågor om själva programmet, inte om träningen med Team Stockholm Marathon. Men jag kan ha fel...
Jag personligen gillar Szalkais program, de passar för mig. Jag har varit beredd att betala för dem ett par gånger. När man sedan har kört
Jag tror att Åsa frågor om själva programmet, inte om träningen med Team Stockholm Marathon. Men jag kan ha fel...
Jag personligen gillar Szalkais program, de passar för mig. Jag har varit beredd att betala för dem ett par gånger. När man sedan har kört
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 16:12Så är det nog inser jag nu. Kom just från dagens träning och kände mig så nöjd!
Så är det nog inser jag nu. Kom just från dagens träning och kände mig så nöjd!
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 16:45Alfred Shemwatas (meriter up the wazoo) "Marathon - Löpning som livsstil" (Sisu) med program för att springa maraton under fyra timmar respektive under tre timmar finns på Bokbörsen för femtio spänn:
http://www.bokborsen.se/Shemweta-Alfred/Marathon-L%C3%B
Alfred Shemwatas (meriter up the wazoo) "Marathon - Löpning som livsstil" (Sisu) med program för att springa maraton under fyra timmar respektive under tre timmar finns på Bokbörsen för femtio spänn:
http://www.bokborsen.se/Shemweta-Alfred/Marathon-L%C3%B
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 21:03Det beror lite på hur mycket som du själv vill "sätta ihop" ett program. Jag har följt Szalakais program för maran i 3 år nu och de funkar bra. Fördelen är att det blir enkelt. Följer programmet även i år men följer det inte slaviskt utan plockar ihop lit
Det beror lite på hur mycket som du själv vill "sätta ihop" ett program. Jag har följt Szalakais program för maran i 3 år nu och de funkar bra. Fördelen är att det blir enkelt. Följer programmet även i år men följer det inte slaviskt utan plockar ihop lit
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 21:23Maraton under 4 timmar:
LÄTT VECKA -
Mån vila
Tis dist 13-15K
Ons vila
Tor dist 10-12K, avsluta med 5-10 ruscher
Fre vila
Lör dist 10-12K, avsluta med 5-10 ruscher
Sön långpass 1,5 tim
MEDELTUNG VECKA -
Mån vila
Tis dist 13-15K
Ons vila
Tor 12-15K, avslut
Maraton under 4 timmar:
LÄTT VECKA -
Mån vila
Tis dist 13-15K
Ons vila
Tor dist 10-12K, avsluta med 5-10 ruscher
Fre vila
Lör dist 10-12K, avsluta med 5-10 ruscher
Sön långpass 1,5 tim
MEDELTUNG VECKA -
Mån vila
Tis dist 13-15K
Ons vila
Tor 12-15K, avslut
Quote from Christer Berg on 28 April 2013, 21:30Hur länge har man tillgång till marathon.se träningsprogram för den pengen?
Rent spontant känns det som att man kan få väldigt mycket löparlitteratur för samma peng och den har man alltid kvar.
Hur länge har man tillgång till marathon.se träningsprogram för den pengen?
Rent spontant känns det som att man kan få väldigt mycket löparlitteratur för samma peng och den har man alltid kvar.
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 14:34Tack Anders för bra och enkelt tips. Passar mig perfekt. Jag har just tis-/torsdag och helgen som vana. Behöver sakta öka längden för att komma in i ditt förslag. Men det hinnar jag. Har vaga planer på maran i november...
Tack Anders för bra och enkelt tips. Passar mig perfekt. Jag har just tis-/torsdag och helgen som vana. Behöver sakta öka längden för att komma in i ditt förslag. Men det hinnar jag. Har vaga planer på maran i november...
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 15:32Jag skulle säga att betalprogrammen är hyfsat prisvärda (brasklapp för att jag använde det senast 2010-2011). Själva "ramprogrammet" kan man ju få gratis, men i betalversionen är varje pass beskrivet mer ingående med diverse "tips från coachen" som är til
Jag skulle säga att betalprogrammen är hyfsat prisvärda (brasklapp för att jag använde det senast 2010-2011). Själva "ramprogrammet" kan man ju få gratis, men i betalversionen är varje pass beskrivet mer ingående med diverse "tips från coachen" som är til