Quote from Guest on 1 August 2011, 17:19Hej!
Någon löpare från Skåne eller Malmö (eller som passerar Malmö) som har tänkt ta bilen till Berlin Marathon i september?
Jag har ingen bil, men samåker gärna och delar på bensinkostnaden och andra utgifter.
Jag åker helst lördag eller fredag efterm
Hej!
Någon löpare från Skåne eller Malmö (eller som passerar Malmö) som har tänkt ta bilen till Berlin Marathon i september?
Jag har ingen bil, men samåker gärna och delar på bensinkostnaden och andra utgifter.
Jag åker helst lördag eller fredag efterm
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:29Det är billigare att flyga!
Det är billigare att flyga!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:31Svårare att bära med sig alla flaskor på flyget.
Svårare att bära med sig alla flaskor på flyget.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 17:33Du behöver inga flaskor! det finns gott om vätskestationer runt banan!
Du behöver inga flaskor! det finns gott om vätskestationer runt banan!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 20:03Nja, inte om man vill flyga över helgen...
Det finns buss för 800 ToR, men är man fler i en bil blir det ju billigare, plus att långfärdsbuss inte är så roligt för mina ben.
Nja, inte om man vill flyga över helgen...
Det finns buss för 800 ToR, men är man fler i en bil blir det ju billigare, plus att långfärdsbuss inte är så roligt för mina ben.
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 08:26Hur Ni än åker så syns vi på maran!
All lycka(t+)
Hur Ni än åker så syns vi på maran!
All lycka(t+)