Quote from Mats Andersson on 28 June 2007, 17:05Dom har en koppling – om än lite halvfuzzy. Men Nishiki är precis som ni säger inte deras märke. Sportsons har ett gäng andra egna märken, t ex Soda, som börjat ta sig riktigt bra designmässigt.
Dom har en koppling – om än lite halvfuzzy. Men Nishiki är precis som ni säger inte deras märke. Sportsons har ett gäng andra egna märken, t ex Soda, som börjat ta sig riktigt bra designmässigt.
Quote from Johan Lindhoff on 28 June 2007, 22:27Ber om ursäkt, lite slarvigt av mig att räkna Nishiki som ett Sportsonmärke när jag egentligen menar att jag tror att de har en koppling på ett eller annat sätt. 😉
Ber om ursäkt, lite slarvigt av mig att räkna Nishiki som ett Sportsonmärke när jag egentligen menar att jag tror att de har en koppling på ett eller annat sätt. 😉
Quote from j sollerman on 30 June 2007, 23:01det blev en apollo team race. den verkar helt okej. säljaren sa att den va bättre än nishiki pro sl, men han vill ju bara sälja cyklar 😉 men den ska nog duga åt min flickvän och jag hoppas att hon kommer cykla vättern nästa år =) först blir det mjörn run
det blev en apollo team race. den verkar helt okej. säljaren sa att den va bättre än nishiki pro sl, men han vill ju bara sälja cyklar 😉 men den ska nog duga åt min flickvän och jag hoppas att hon kommer cykla vättern nästa år =) först blir det mjörn run