Quote from Guest on 16 November 2010, 16:47http://blogg.svd.se/maratonbloggen?ID=21209
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 16:57Jag har Asics Gel_Kayano 16, men det är blå och vita med lite svart. Men de på bilderna är mer i guld. Men det är samma sko eller?
Jag har Asics Gel_Kayano 16, men det är blå och vita med lite svart. Men de på bilderna är mer i guld. Men det är samma sko eller?
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 18:54Hur myche kostar en "billig" sko egentligen???(Inte köpt en på tio år!!)
Jag plockar ju sedan alltid över fotbädden från den gamla in i den nya typ och det är väl ett bra tips om skorna är jätte-billiga...å om man har fotbäddar....som ju annars finns köpa
Hur myche kostar en "billig" sko egentligen???(Inte köpt en på tio år!!)
Jag plockar ju sedan alltid över fotbädden från den gamla in i den nya typ och det är väl ett bra tips om skorna är jätte-billiga...å om man har fotbäddar....som ju annars finns köpa
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 20:52Tänkte i vanlig ordning förslå Simbutikens Aquasocks för 150 riksdaler men orkar inte 🙂
Tänkte i vanlig ordning förslå Simbutikens Aquasocks för 150 riksdaler men orkar inte 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 08:21Vilken skodjungel det är!
Äntligen en prisjämförelsesajt tänkte jag och knappade in Asics (nuvarande märke), neutral herrsko och hittar 35(!!) modeller.
Jag börjar klicka på modell efter modell med rimligt lägstapris och tittar först bara på utländska bu
Vilken skodjungel det är!
Äntligen en prisjämförelsesajt tänkte jag och knappade in Asics (nuvarande märke), neutral herrsko och hittar 35(!!) modeller.
Jag börjar klicka på modell efter modell med rimligt lägstapris och tittar först bara på utländska bu
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 09:37Var på XXL häromveckan och blev förbluffad över hur det kan finnas så lite att välja på i en så j**la stor hangar. Utbudet av löparskor i butiken var ju inte större än i en vanlig Intersportbutik på landsorten. Men priserna var, med svenska mått, rätt OK.
Var på XXL häromveckan och blev förbluffad över hur det kan finnas så lite att välja på i en så j**la stor hangar. Utbudet av löparskor i butiken var ju inte större än i en vanlig Intersportbutik på landsorten. Men priserna var, med svenska mått, rätt OK.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 13:30De hade väldigt mkt annat. Jag hittade de skidkläder för barn som inte finns i vanliga butiker, de hade en avdelning med luftgevär, kikare, sikten och vapenskåp m m ... inget jag hittat i vanliga sportaffärer, och fiskedon, så de riktar in sig på frilufts
De hade väldigt mkt annat. Jag hittade de skidkläder för barn som inte finns i vanliga butiker, de hade en avdelning med luftgevär, kikare, sikten och vapenskåp m m ... inget jag hittat i vanliga sportaffärer, och fiskedon, så de riktar in sig på frilufts
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:29Visst är det så. De har lite av precis allt, men för oss löparnördar är de betydligt mindre men nischade butikerna bättre.
Om det inte vore för det där med priset, då...
Visst är det så. De har lite av precis allt, men för oss löparnördar är de betydligt mindre men nischade butikerna bättre.
Om det inte vore för det där med priset, då...
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:59Jovisst, vill jag handla prylar för jakt och fiske, misstänker jag att Wigforss är bättre också. Men det var väldigt personaltätt när jag var dår, och som sagt priserna var bra också - skidstället till Lillan var mkt billigare än jag trott det skulle vara
Jovisst, vill jag handla prylar för jakt och fiske, misstänker jag att Wigforss är bättre också. Men det var väldigt personaltätt när jag var dår, och som sagt priserna var bra också - skidstället till Lillan var mkt billigare än jag trott det skulle vara