Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBilliga skor?
You need to log in to create posts and topics.

http://blogg.svd.se/maratonbloggen?ID=21209

Jag har Asics Gel_Kayano 16, men det är blå och vita med lite svart. Men de på bilderna är mer i guld. Men det är samma sko eller?

Hur myche kostar en "billig" sko egentligen???(Inte köpt en på tio år!!)
Jag plockar ju sedan alltid över fotbädden från den gamla in i den nya typ och det är väl ett bra tips om skorna är jätte-billiga...å om man har fotbäddar....som ju annars finns köpa

Tänkte i vanlig ordning förslå Simbutikens Aquasocks för 150 riksdaler men orkar inte 🙂

Vilken skodjungel det är!

Äntligen en prisjämförelsesajt tänkte jag och knappade in Asics (nuvarande märke), neutral herrsko och hittar 35(!!) modeller.
Jag börjar klicka på modell efter modell med rimligt lägstapris och tittar först bara på utländska bu

Var på XXL häromveckan och blev förbluffad över hur det kan finnas så lite att välja på i en så j**la stor hangar. Utbudet av löparskor i butiken var ju inte större än i en vanlig Intersportbutik på landsorten. Men priserna var, med svenska mått, rätt OK.

De hade väldigt mkt annat. Jag hittade de skidkläder för barn som inte finns i vanliga butiker, de hade en avdelning med luftgevär, kikare, sikten och vapenskåp m m ... inget jag hittat i vanliga sportaffärer, och fiskedon, så de riktar in sig på frilufts

Visst är det så. De har lite av precis allt, men för oss löparnördar är de betydligt mindre men nischade butikerna bättre.

Om det inte vore för det där med priset, då...

Jovisst, vill jag handla prylar för jakt och fiske, misstänker jag att Wigforss är bättre också. Men det var väldigt personaltätt när jag var dår, och som sagt priserna var bra också - skidstället till Lillan var mkt billigare än jag trott det skulle vara