Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBiltema trainer
You need to log in to create posts and topics.

Vad tycker ni om den?? Jag ska köpa en och såg att den biligaste fanns på Biltema, vad har ni för åsikter om den?

Tacksam för svar innan jag åker dit och införskafar mig en sådan

Det finns redan en tråd här om Biltema Trainer. Själv får jag säga att jag är nöjd med tanke på priset och att man slipper känna att man måste använda den för att den var så dyr. För trainerscykling är inte speciellt roligt.

Tackar för svaret

Här är tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=589108

har haft en sådan och den fungerar som klockan, inte högljudare än någon annan trainer, bor du i lägenhet bör du fundera två gånger innan du skaffar trainer oavsett märke då grannen under får ditt ljud x10 nere hos sig (blev tvungen att sälja min) men om

Har oxå en Biltema. Från början hade jag tänkt att ha den tills jag köpte en dyrare. Men jag är helnöjd och känner inget behov av att byta. Tycker inte heller att den är speciellt högljudd. Den är stabil och känns välbyggd.

Nöjd med min Biltema trainer. Den har inte använts ofta men det hade inte en värsting heller gjort.

Hhmm, kanske jag ska ta en tur till Biltema också i helgen då. Så kan jag få sitta in mig lite på nya cykeln och inte behöva vänta på torra landsvägar 🙂
Tack för tipset!

Sadelträning är aldrig fel, Camilla! 🙂

Jag har aldrig kört på trainer - nyfiken fråga; går det att ta i ordentligt på en sådan?

Kör jag på cykeln ute i en backe, kan jag ju resa mig och ta i, varpå cykeln tillåts vobbla lite sidledes. Men hur blir det om den är fastlåst i en trainer?

En spin