Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 10:57På en trainer tränar man upp tjockleken på pannbenet. Det är urtrist.
Sätt på ett par dubbdäck och ut och cykla på riktigt.
På en trainer tränar man upp tjockleken på pannbenet. Det är urtrist.
Sätt på ett par dubbdäck och ut och cykla på riktigt.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:26Mikael, motståndet är reglerbart. I backen ställer du dig upp för att få mer kraft. På trainern sitter du och har du samma motstånd (som du upplever i backe) blir det tyngre och du får ta i, ända från tårna.
Det är som löpband, med distraktion blir det d
Mikael, motståndet är reglerbart. I backen ställer du dig upp för att få mer kraft. På trainern sitter du och har du samma motstånd (som du upplever i backe) blir det tyngre och du får ta i, ända från tårna.
Det är som löpband, med distraktion blir det d
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 14:08Vad har man under framdäcket? Låser man fast det med en egenhändig gummiförsedd kloss eller?
Vad har man under framdäcket? Låser man fast det med en egenhändig gummiförsedd kloss eller?
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 14:50telefonkatalogen
telefonkatalogen
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 17:23FASS
FASS
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 22:58Inplastad telefonkatalog 🙂
Det blir svettigt värre.
Jag har precis köpt en Biltema trainer och hunnit med ett pass på en timme. Det är min första trainer och jag tycker den fyller en funktion i cykelträningen. Rätt sittställning, öva på rundtramp, enkelt
Inplastad telefonkatalog 🙂
Det blir svettigt värre.
Jag har precis köpt en Biltema trainer och hunnit med ett pass på en timme. Det är min första trainer och jag tycker den fyller en funktion i cykelträningen. Rätt sittställning, öva på rundtramp, enkelt
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 08:07Nu har jag införskafat mig Biltema trainern som jag hade frågor om 🙂 monterade ihop den igår och allt såg bra ut förutom att jag måste pumpa bak däcket lite märkte jag, blir npg en första tur på cykeln till helgen
Nu har jag införskafat mig Biltema trainern som jag hade frågor om 🙂 monterade ihop den igår och allt såg bra ut förutom att jag måste pumpa bak däcket lite märkte jag, blir npg en första tur på cykeln till helgen
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 09:07trainer däck eller inte?
trainer däck eller inte?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 11:12Nej dom däcken som sitter på cykeln
Nej dom däcken som sitter på cykeln
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:29Kör på rullar istället. Känns "nästan" som att köra på väg. Motståndet reglerar man med växlarna på cykeln. Skulle det ändå gå för lätt på högsta växeln så kan man släppa ut lite luft från hjulen.
Kör på rullar istället. Känns "nästan" som att köra på väg. Motståndet reglerar man med växlarna på cykeln. Skulle det ändå gå för lätt på högsta växeln så kan man släppa ut lite luft från hjulen.