Quote from Guest on 25 June 2011, 18:35Hej löparvänner, är det någon av er som testat Biltemas budgetvariant av Camelback? Jag har svårt att ta mig till Biltema och vill veta om det är värt besväret 🙂
http://biltema.se/sv/Fritid/Cyklar/Tillbehor/Vatskebehallare/
Hej löparvänner, är det någon av er som testat Biltemas budgetvariant av Camelback? Jag har svårt att ta mig till Biltema och vill veta om det är värt besväret 🙂
http://biltema.se/sv/Fritid/Cyklar/Tillbehor/Vatskebehallare/
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 18:45Jag använder den både till löpning och cykling! Jag blev grymt positivt överraskad av den! Jag tycker den fyller sin funktion mycket bra, den sitter på plats (tom som full) och det är lätt att dricka ur den.
Tyvärr så håller sig vätskan inte helt kyld om
Jag använder den både till löpning och cykling! Jag blev grymt positivt överraskad av den! Jag tycker den fyller sin funktion mycket bra, den sitter på plats (tom som full) och det är lätt att dricka ur den.
Tyvärr så håller sig vätskan inte helt kyld om
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 19:56Kom precis innanför dörren efter ett långpass på vandringsled med just Biltemas camelbak 🙂 Antar att det inte är den bästa på marknaden, men om man står ut med att vätskan inte håller sig kall hela passet + att man kanske får hitta på nån egen lösnin
Kom precis innanför dörren efter ett långpass på vandringsled med just Biltemas camelbak 🙂 Antar att det inte är den bästa på marknaden, men om man står ut med att vätskan inte håller sig kall hela passet + att man kanske får hitta på nån egen lösnin
Quote from Joel Enqvist on 26 June 2011, 10:28Jag fick enormt mycket skavsår på halsen efter 50 km löpning med Biltemas säck. Den satt ganska dåligt på plats, skumpade runt.
Jag fick enormt mycket skavsår på halsen efter 50 km löpning med Biltemas säck. Den satt ganska dåligt på plats, skumpade runt.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 10:52Kan börja läcka om man kör enduro.
Kan börja läcka om man kör enduro.