Quote from Guest on 1 June 2010, 09:13Björn Suneson är nu halvvägs genom USA. Han är helt ensam med sin Babyjogger och behöver all uppmuntran han kan få på sin blogg.
Han var tidigare journalist på SvD, men hänger sig nu totalt åt löpningen.
Det gör att han skriver riktigt intressant och lä
Björn Suneson är nu halvvägs genom USA. Han är helt ensam med sin Babyjogger och behöver all uppmuntran han kan få på sin blogg.
Han var tidigare journalist på SvD, men hänger sig nu totalt åt löpningen.
Det gör att han skriver riktigt intressant och lä
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:23Jag följer honom dagligen och såg om Forrest Gump häromdagen för att hedra honom 🙂
Hans tur har varit väldigt händelserik med hagelstormar, tornados och ormbitna däck.
Jag följer honom dagligen och såg om Forrest Gump häromdagen för att hedra honom 🙂
Hans tur har varit väldigt händelserik med hagelstormar, tornados och ormbitna däck.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 09:27Riktigt imponerande!
Följer också den frekvent!Det är ganska kul att han oftast springer marathon eller längre varje dag.. och med kommentarer som "idag blev det bara 3.x mil" 😉
Riktigt imponerande!
Följer också den frekvent!
Det är ganska kul att han oftast springer marathon eller längre varje dag.. och med kommentarer som "idag blev det bara 3.x mil" 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 14:25Häftigt! Den här komemr jag nog att börja följa..
Tack för tipset.
Häftigt! Den här komemr jag nog att börja följa..
Tack för tipset.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:23Det är så inspirerande! Så otroligt starkt! Han verkar klara hela vägen med en sådan positiv inställning trots endel motgångar!
Det är så inspirerande! Så otroligt starkt! Han verkar klara hela vägen med en sådan positiv inställning trots endel motgångar!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:34Björn är Forrest!
Run Forrset Run
Björn är Forrest!
Run Forrset Run
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:27(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:07Går in var 3:e eller 4:e dag och "läser ikapp"... helt otrolig bedrift... Själv kommer man vara stel i ljumskarna imorgon bitti efter dagens 8 km...
Går in var 3:e eller 4:e dag och "läser ikapp"... helt otrolig bedrift... Själv kommer man vara stel i ljumskarna imorgon bitti efter dagens 8 km...
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:22helt underbart!
(t+)
helt underbart!
(t+)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 10:48Vilken prestation, det är jättekul att följa honom! 🙂
Vilken prestation, det är jättekul att följa honom! 🙂