Quote from Guest on 20 August 2011, 18:29Jag är blå på smalbenen lite av och till hur kommer det sig?
Jag är blå på smalbenen lite av och till hur kommer det sig?
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 18:39Blå som i blåmärken eller?
Blå som i blåmärken eller?
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 20:44Ja, som blåmärken. De är ganska stora avlånga men inte så tydliga, men syns i daglsjuset. De ömmar. Så är de borta någon dag..
Ja, som blåmärken. De är ganska stora avlånga men inte så tydliga, men syns i daglsjuset. De ömmar. Så är de borta någon dag..
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 20:49Varför bryr du dig?
Varför bryr du dig?
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 21:01Mikaels fråga är bra.
Vissa människor, som jag själv, får blåmärken väldigt lätt och jag lägger inte märke till om en pinne eller nåt slår emot skenbenet.
Är du dock orolig och det är något hos dig som har förändrats och som därför inte är normalt för
Mikaels fråga är bra.
Vissa människor, som jag själv, får blåmärken väldigt lätt och jag lägger inte märke till om en pinne eller nåt slår emot skenbenet.
Är du dock orolig och det är något hos dig som har förändrats och som därför inte är normalt för
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 23:09Dragit tunga mark?
Dragit tunga mark?
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:03omöjligt att säga ju, men jag har enormt lätt att få blåmärken och har ofta märken som jag inte vet när jag fick.
omöjligt att säga ju, men jag har enormt lätt att få blåmärken och har ofta märken som jag inte vet när jag fick.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:27@AT: hörde minakupuntör prata med en annan pasient so hade lätt att få blåmärken. Hon rekommenderade att tjejen skulle äta naturella jordnötter, de med skal. Det skulle tydligen vara bra.
@AT: hörde minakupuntör prata med en annan pasient so hade lätt att få blåmärken. Hon rekommenderade att tjejen skulle äta naturella jordnötter, de med skal. Det skulle tydligen vara bra.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:45ok, det tål ju att testas - även om det inte hjälper så smakar det ju iaf inte illa 😀
ok, det tål ju att testas - även om det inte hjälper så smakar det ju iaf inte illa 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:27(t+)
(t+)