Quote from Guest on 3 March 2014, 20:10Jag springer i hokas(Stinson) och älskar dom över allt annat. Jag är aspirerande ultralöpare och springer alltid mycket hellre långt än snabbt. Jag har 2 gånger i mitt liv sprungit > 2,5 mil och båda de tillfällena har varit i Karlstads 6h-lopp inomhus i
Jag springer i hokas(Stinson) och älskar dom över allt annat. Jag är aspirerande ultralöpare och springer alltid mycket hellre långt än snabbt. Jag har 2 gånger i mitt liv sprungit > 2,5 mil och båda de tillfällena har varit i Karlstads 6h-lopp inomhus i
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 20:20Hoka och blåsor? Hmmm....
https://www.google.se/search?q=hoka+blisterJag är numera restriktiv när jag ska ta fram mina Hokas. Sköna att glida fram i löpspåret med, visst, men jösses vilka grymma blåsor jag fått vid några tillfällen! Det är nåt konstigt
Hoka och blåsor? Hmmm....
https://www.google.se/search?q=hoka+blister
Jag är numera restriktiv när jag ska ta fram mina Hokas. Sköna att glida fram i löpspåret med, visst, men jösses vilka grymma blåsor jag fått vid några tillfällen! Det är nåt konstigt
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 20:24TS nämner inga problem med blåsor? Själv tror jag mer på att tusentals frånskjut med tårna till slut orsakar små blödningar under naglarna, oberoende av skor och storlek. Alltså för vissa löpare, t ex mig.
TS nämner inga problem med blåsor? Själv tror jag mer på att tusentals frånskjut med tårna till slut orsakar små blödningar under naglarna, oberoende av skor och storlek. Alltså för vissa löpare, t ex mig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 21:15Började med Hoka - Mafate 2009. Plus 2 andra modeller säkert över 800 mil. Noll blåsor, noll skav.
Alla 3 är 2 nummer för stora,
inga inlägg,
inga strumpor.Men det är bara jag det + en hel del andra jag stött på under långa lopp.
Elitlöparna tycks få
Började med Hoka - Mafate 2009. Plus 2 andra modeller säkert över 800 mil. Noll blåsor, noll skav.
Alla 3 är 2 nummer för stora,
inga inlägg,
inga strumpor.
Men det är bara jag det + en hel del andra jag stött på under långa lopp.
Elitlöparna tycks få
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 22:12Gå upp en (minst) storlek. Jag sprang 21 mil asfalt i sträck (Norrköping- Nynäshamn) och mina 34,5 mil (Skövde 48 timmar) i mina Stinson Tarmac utan minsta tillstymmelse av varken blåsa eller blåa tår
Gå upp en (minst) storlek. Jag sprang 21 mil asfalt i sträck (Norrköping- Nynäshamn) och mina 34,5 mil (Skövde 48 timmar) i mina Stinson Tarmac utan minsta tillstymmelse av varken blåsa eller blåa tår
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 23:07Tack för er input! Läste på nätet att stinson är aningen trängre i tåboxen än bondi också
också. Jag väljer också mellan bondi 3 och Conquest när det gäller hokainköpet. Båda släpps i europa kommande vecka. Någon som händelsevis vet mer om dom eller som t
Tack för er input! Läste på nätet att stinson är aningen trängre i tåboxen än bondi också
också. Jag väljer också mellan bondi 3 och Conquest när det gäller hokainköpet. Båda släpps i europa kommande vecka. Någon som händelsevis vet mer om dom eller som t