Quote from Guest on 7 May 2008, 08:15Bläddring/sidor inom trådar behövs av flera anledningar.
Bläddring/sidor inom trådar behövs av flera anledningar.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:25JA!! Det skulle vara kanon!!!!
Vissa trådar får en bra bit över 100 inlägg och blir då i det närmaste ohanterliga med lång uppladdningstid och ett evigt scrollande för att läsa det senaste (den kronologiska ordningen i trådarna är dock väldigt bra så den
JA!! Det skulle vara kanon!!!!
Vissa trådar får en bra bit över 100 inlägg och blir då i det närmaste ohanterliga med lång uppladdningstid och ett evigt scrollande för att läsa det senaste (den kronologiska ordningen i trådarna är dock väldigt bra så den
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:26Japp, jag är ganska övertygad om det!
Japp, jag är ganska övertygad om det!
Quote from Jan Lundquist on 7 May 2008, 08:30Jag har länge tjatat om funktioner som jag tycker är bra på andra forum. Att bläddra på sidor är toppen men bara om det funkar att när man går in i tråden DIREKT hamna på oläst inlägget så man inte behöver leta upp det då eller klicka en gång till från fö
Jag har länge tjatat om funktioner som jag tycker är bra på andra forum. Att bläddra på sidor är toppen men bara om det funkar att när man går in i tråden DIREKT hamna på oläst inlägget så man inte behöver leta upp det då eller klicka en gång till från fö
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:01Skulle det inte vara bättre om det med automatik efter typ 100 inlägg bildades en fortsättningstråd med samma namn följt av en 2,3,4 osv.?
Så som Olle fixar manuellt med vissa trådar.
Skulle det inte vara bättre om det med automatik efter typ 100 inlägg bildades en fortsättningstråd med samma namn följt av en 2,3,4 osv.?
Så som Olle fixar manuellt med vissa trådar.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:03NÄ
NÄ
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:11Det i kombination med att:
* kunna välja om man vill se tråden "senaste överst" eller "äldsta överst"
* kunna välja ANTAL visade inlägg per sida.
* att man kommer direkt till det första olästa (skippa ett klick)
* då man väljer "Gå till nästa inlägg" i
Det i kombination med att:
* kunna välja om man vill se tråden "senaste överst" eller "äldsta överst"
* kunna välja ANTAL visade inlägg per sida.
* att man kommer direkt till det första olästa (skippa ett klick)
* då man väljer "Gå till nästa inlägg" i
Quote from Mattias R on 7 May 2008, 09:25Det Christer säger
"* då man väljer "Gå till nästa inlägg" i första hand ska välja inom den grupp man befinner sig i och då alla olästa är slut där ska man få välja ny grupp!"tycker jag med. Oftast vill jag läsa klart allt inom en grupp i taget.
//Ben
Det Christer säger
"* då man väljer "Gå till nästa inlägg" i första hand ska välja inom den grupp man befinner sig i och då alla olästa är slut där ska man få välja ny grupp!"
tycker jag med. Oftast vill jag läsa klart allt inom en grupp i taget.
//Ben
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:32Håller med von M.
NÄ!
Håller med von M.
NÄ!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:39Och flytta "Öppna svarsformulär i nytt fönster" ovanför den vanliga svarsknappen..
Och flytta "Öppna svarsformulär i nytt fönster" ovanför den vanliga svarsknappen..