Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:41Och göra om svarsformuläret så det bara blir det o inte en klon av hela FB!
Och göra om svarsformuläret så det bara blir det o inte en klon av hela FB!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:42Vilken härligt innovativ anda det var här idag!
Vilken härligt innovativ anda det var här idag!
Quote from Camilla Höög on 7 May 2008, 09:46Nu när till och med Olle låser en diskussion för att den blivit för lång och fortsätter den i en ny diskussionen så känns det som det måste komma en funktion för det snart.
Nu när till och med Olle låser en diskussion för att den blivit för lång och fortsätter den i en ny diskussionen så känns det som det måste komma en funktion för det snart.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:50Japp von M. Det här är roligare än jobbet 🙂
Ett förtydligande till en av mina punkter ovan: Länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget. " - bör vara helt onödig - man bör ALLTID komma omedelbart efter/före (beroende på inställlning sti
Japp von M. Det här är roligare än jobbet 🙂
Ett förtydligande till en av mina punkter ovan: Länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget. " - bör vara helt onödig - man bör ALLTID komma omedelbart efter/före (beroende på inställlning sti
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 09:57* kunna välja ANTAL visade inlägg per sida.
Om denna funktion skall finnas skall det för defaultanvändaren vara satt till absoluta minimum och detta skall även reflekteras i antalet hämtade rader i databasen.
Av olika anledningar....
* kunna välja ANTAL visade inlägg per sida.
Om denna funktion skall finnas skall det för defaultanvändaren vara satt till absoluta minimum och detta skall även reflekteras i antalet hämtade rader i databasen.
Av olika anledningar....
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 09:58Javisst Andreas - du har helt rätt!
Javisst Andreas - du har helt rätt!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:40Jag har rätt som vanligt.
Jag har rätt som vanligt.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 12:43Ja, innan ovanstående inlägg var det du som hade mest rätt i denna diskussion!
Ja, innan ovanstående inlägg var det du som hade mest rätt i denna diskussion!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:43Om vi kan få David P att sluta med sina inlägg skulle trådarna bli bra mycket kortare...
Om vi kan få David P att sluta med sina inlägg skulle trådarna bli bra mycket kortare...
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:44Är det bra eller dåligt?
Är det bra eller dåligt?