Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 12:08Kan man få tigga skjuts med någon från Stockholm i morgon bitti?
Kan man få tigga skjuts med någon från Stockholm i morgon bitti?
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 14:59Jag har plats i bilen! Kom 6:45.
Jag har plats i bilen! Kom 6:45.
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 21:06Lycka till allihopa. Hoppas ni slipper regn
Roger
www.lidaultramarathon.se
Lycka till allihopa. Hoppas ni slipper regn
Quote from Funbeat user on 13 December 2013, 22:58Ha det så kul och glöm inte att njuta!
Ha det så kul och glöm inte att njuta!
Quote from Funbeat user on 14 December 2013, 22:41Bra kämpat alla löpare. Vinnartiden blev lite över 7 timmar som sattes av Tobias Tyberg. En putsning av banrekordet på nära två timmar. Inte illa. Hoppas på mer snö nästa år. 🙂
Bra kämpat alla löpare. Vinnartiden blev lite över 7 timmar som sattes av Tobias Tyberg. En putsning av banrekordet på nära två timmar. Inte illa. Hoppas på mer snö nästa år. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 15:22Tack för i år alla engagerade arrangörer/funktionärer!
Vi ses nästa år.
Tack för i år alla engagerade arrangörer/funktionärer!
Vi ses nästa år.
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 16:25Bra gjort alla! Imponerande bara att ta sig runt tycker jag.
Bra gjort alla! Imponerande bara att ta sig runt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 23:09Ett minne för livet, i år igen!
https://www.youtube.com/watch?v=vHnhLmDBBkw
Ett minne för livet, i år igen!