Quote from Guest on 4 September 2010, 23:47Hej!
Har ett sorts skavsår på främre trampdynan. Verkar som att det är ngn sorts blodblåsa, fast den sitter UNDER huden.... skumt!
Känns helt ok att gå på spinning osv men, när jag löptränar så börjar det kännas rätt rejält efter c:a en mil...
Har smörjt
Hej!
Har ett sorts skavsår på främre trampdynan. Verkar som att det är ngn sorts blodblåsa, fast den sitter UNDER huden.... skumt!
Känns helt ok att gå på spinning osv men, när jag löptränar så börjar det kännas rätt rejält efter c:a en mil...
Har smörjt
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 23:57Stuckit hål på den?
Stuckit hål på den?
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:03Stuckit hål i kanten och låtit huden sitta kvar som skydd.
Stuckit hål i kanten och låtit huden sitta kvar som skydd.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:16Hmm, det går liksom inte... svårt att beskriva, men ovanför så är det bara lite hårdare hud, som är öm. Inte som en vanlig förhårdnad som går att fila bort o ej heller som en vanlig blåsa 🙁
Har testat compeed med motsatt effekt.
Frågan är om man ska tes
Hmm, det går liksom inte... svårt att beskriva, men ovanför så är det bara lite hårdare hud, som är öm. Inte som en vanlig förhårdnad som går att fila bort o ej heller som en vanlig blåsa 🙁
Har testat compeed med motsatt effekt.
Frågan är om man ska tes
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:51Det är inte bara ett blåmärke då? Jag får blåmärken under fötterna (på trampdynorna) om jag till exempel råkar ha en liten sten i skon som smyger sig ner där under löpning. Det känns inte när jag springer, men då får jag små blåmärken som sedan inte bruka
Det är inte bara ett blåmärke då? Jag får blåmärken under fötterna (på trampdynorna) om jag till exempel råkar ha en liten sten i skon som smyger sig ner där under löpning. Det känns inte när jag springer, men då får jag små blåmärken som sedan inte bruka